• Doprava zdarma na vše

  • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

  • Nákup přímo od Philips

  • Vrácení zboží do 30 dní

1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Vrácení zboží a peněz

    Pozor icon
    Kvůli technickým problémům vám může e -mail s potvrzením objednávky přijít se zpožděním. Pokud nebude doručen do 48 hodin, kontaktujte nás.
    Pozor icon
    Kvůli technickým problémům možná neobdržíte e-mail s potvrzením odeslání. Pracujeme na tom, abychom to vyřešili co nejdříve. Vaše objednávka je však zpracovávána správně a bude doručena v rámci očekávané dodací lhůty.
    Pozor icon
    Kvůli velkému množství objednávek jsou dodací lhůty v současné době delší než obvykle. Děláme vše pro to, abychom vaši objednávku doručili co nejdříve. Po odeslání objednávky vám bude zaslán e -mail.
    Pozor icon
    V současné době zpracováváme velké množství hovorů. Na lince budete možná muset čekat déle. Zvažte, že zavoláte v jinou dobu. Omlouváme se za vzniklé potíže.
    Pozor icon
    Z důvodu rušného období je doba zpracování vrácení peněz v současné době delší než obvykle. Děláme vše, co je v našich silách, abychom požadavky zpracovali co nejrychleji. Po dokončení vám bude odeslán potvrzovací e -mail.
    Pozor icon
    Z důvodu plánované údržby možná nebudete moci dočasně zakoupit výrobky na našich webových stránkách. Pracujeme na tom, abychom tento problém co nejdříve vyřešili, a omlouváme se za vzniklé potíže. Naše výrobky můžete stále nakupovat u jiných prodejců.
    Pozor icon
    Z důvodu plánované údržby můžete dočasně obdržet e -mail s potvrzením objednávky se zpožděním. Na zpracování a dodání vaší objednávky to nemá vliv. Pokud jste neobdrželi potvrzení objednávky do 48 hodin, kontaktujte nás.
    Pozor icon
    Z důvodu údržby systému není možné aktuálně přidat vybrané produkty do košíku. Prosím, vraťte se pro Váš nákup později. Děkujeme za pochopení.
    Pozor icon
    Kvůli technických problémům možná nebudete moci dočasně platit na našich webových stránkách za výrobky prostřednictvím [PAYMENT_METHOD]. Pracujeme na tom, abychom to co nejdříve vyřešili, a omlouváme se za vzniklé potíže. Mezitím můžete použít jiný způsob platby nebo nakupovat naše výrobky u jiných prodejců.
    Pozor icon
    Pokud voláte ohledně bezpečnostního nápravného opatření některých produktů Philips Respironics pro spánkovou a respirační terapii navštivte webové stránky: www.philips.com/src-update

    Vrácení zboží a peněz

    Jaké jsou podmínky vrácení?
     
    Nejste zcela spokojeni se zakoupeným produktem? Žádný problém. Vaši objednávku můžete vrátit do 30 dnů. Zboží musí být vráceno čisté, v neporušeném stavu, s veškerým příslušenstvím včetně originálního obalu.

    Pomohla vám tato informace?

    Jak postupovat při vrácení produktu?

     

    Chcete vrátit zdarma zboží z online obchodu Philips?

     

    1.       Vrácené zboží pečlivě zabalte aby nedošlo k jeho poškození při přepravě.

     

    2.       Ujistěte se, že nám zasíláte zpět kompletní výrobek s veškerým příslušenstvím. Vyhrazujeme si právo ponížit vrácenou částku o hodnotu chybějících součástí výrobku a jeho příslušenství.

     

    3.       Vyplňte a odešlete náš online formulář: Vrátit zboží.

     

    4.       Potvrzení o objednání bezplatného vyzvednutí balíku obdržíte emailem následující pracovní den do 14h.

     

    5.     V den vyzvednutí vás bude telefonicky kontaktovat kurýr přepravní společnosti GLS nebo DPD.

     

    6.       Do 10 pracovních dnů od obdržení zboží vám budou peníze vráceny zpět na účet vázaný k platební kartě, kterou byla zaplacena původní objednávka.

    Pomohla vám tato informace?

    Jak postupovat při vrácení příslušenství a náhradních hlavic pro zubní kartáčky

     

    Samostatně zakoupené příslušenství a náhradní hlavice pro zubní kartáčky je možné vrátit pouze na vlastní náklady zasláním na adresu:

     

    Philips online obchod – vratka příslušenství

    PH Servis s.r.o

    Darwinova 5

    143 00 Praha

     

    Pro vrácení kupní ceny budou akceptovány pouze nerozbalené kartáčkové hlavice zaslané v neporušeném originálním balení.

     

    Do zásilky vložte informaci o čísle původní objednávky nebo faktury.

     

    Do 10 pracovních dnů od obdržení zboží vám budou peníze vráceny zpět na účet vázaný k platební kartě, kterou byla zaplacena původní objednávka.

    Pomohla vám tato informace?

    Jak postupovat při obdržení nekompletní nebo poškozené zásilky

     

    Pokud vám byla dodána nekompletní nebo poškozená zásilka, jiné zboží či vadný výrobek, kontaktujte nás.

    Pomohla vám tato informace?

    Kontaktujte nás přes Messenger


    Rádi vám na Facebooku zodpovíme vaše dotazy. Jsme k dispozici pondělí - pátek (8:00 - 22:00) a sobota - neděle (10:00 - 22:00).

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.