• Doprava zdarma na vše

  • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

  • Nákup přímo od Philips

  • Vrácení zboží do 30 dní

1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Vrácení zboží a peněz

    Vrácení zboží a peněz

    Jaké jsou podmínky vrácení?

     
    Nejste zcela spokojeni se zakoupeným produktem? Žádný problém. Vaši objednávku můžete vrátit do 30 dnů. Zboží musí být vráceno čisté, v neporušeném stavu, s veškerým příslušenstvím včetně originálního obalu.

    Pomohla vám tato informace?

    Jak postupovat při vrácení příslušenství a náhradních hlavic pro zubní kartáčky

    V našem obchodě prodáváme výrobky od různých společností. Informaci o vašem prodejci naleznete na faktuře.
     

    - Pokud bylo  samostatně zakoupené příslušenství z kategorie  Výrobky pro domácnost (kávovary, žehličky, vysavače, apod.) zakoupeno od společnosti Philips Domestic Appliances Česká republika s.r.o. kontaktujte zákaznickou podporu partnera: Podpora domácích spotřebičů
     

    - Náhradní hlavice pro zubní kartáčky a samostatně zakoupené příslušenství z kategorie Osobní péče a Péče o matku a dítě zakoupené přímo od společnosti Philips Česká republika s.r.o. je možné vrátit pouze na vlastní náklady zasláním na adresu:
     

    Philips online obchod – vratka příslušenství

    PH Servis s.r.o

    Darwinova 5

    143 00 Praha

     

    Pro vrácení kupní ceny budou akceptovány pouze nerozbalené kartáčkové hlavice zaslané v neporušeném originálním balení.

     

    Do zásilky vložte informaci o čísle původní objednávky nebo faktury.

     

    Do 10 pracovních dnů od obdržení zboží vám budou peníze vráceny zpět na účet vázaný k platební kartě, kterou byla zaplacena původní objednávka.

    Pomohla vám tato informace?

    Jak postupovat při vrácení výrobku?

     

    Chcete vrátit zdarma zboží z online obchodu Philips?

     

    1.       Vrácené zboží pečlivě zabalte aby nedošlo k jeho poškození při přepravě.

     

    2.       Ujistěte se, že nám zasíláte zpět kompletní výrobek s veškerým příslušenstvím. Vyhrazujeme si právo ponížit vrácenou částku o hodnotu chybějících součástí výrobku a jeho příslušenství.

     

    3.       V našem obchodě prodáváme také výrobky našich partnerů. Informaci o vašem prodejci naleznete na faktuře.
     

    - Pro vrácení výrobků z kategorie Osobní péče (holicí strojky, epillátory, elektrické zubní kartáčky apod.) a Péče o matku a dítě (značka Avent) zakoupených přímo od společnosti Philips Česká republika s.r.o. vyplňte náš online formulář: Vrátit zboží.

     

    - Pokud byl vracený výrobek z kategorie  Výrobky pro domácnost (kávovary, žehličky, vysavače, apod.) zakoupen od společnosti Philips Domestic Appliances Česká republika s.r.o., kontaktujte zákaznickou podporu partnera: Podpora domácích spotřebičů.

     

    Pokud vracíte výrobky z obou kategorií, vratku výrobků je nutné provést odděleně dle výše popsaných kroků.

     

    4.       Potvrzení o objednání bezplatného vyzvednutí balíku obdržíte emailem následující pracovní den do 14h.

     

    5.     V den vyzvednutí vás bude telefonicky kontaktovat kurýr přepravní společnosti GLS nebo DPD.

     

    6.       Do 10 pracovních dnů od obdržení zboží vám budou peníze vráceny zpět na účet vázaný k platební kartě, kterou byla zaplacena původní objednávka.

    Pomohla vám tato informace?

    Jak postupovat při obdržení nekompletní nebo poškozené zásilky

     

    Pokud vám byla dodána nekompletní nebo poškozená zásilka, jiné zboží či vadný výrobek, kontaktujte nás.

    Pomohla vám tato informace?

    Nemůžete najít odpověď? Náš tým zákaznické podpory je vám k dispozici.

    You are about to visit a Philips global content page

    You are about to visit the Philips USA website.

    You are about to visit a Philips global content page

    You are about to visit the Philips USA website.

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.