1
Support

Vrácení zboží a peněz

Vrácení zboží a peněz

Jak postupovat při vrácení produktu?

Zboží zakoupené v našem internetovém obchodě můžete vrátit do 14 dní od převzetí zásilky.

Vrácení peněz uskutečníme poté, co obdržíme vaše zboží v reklamačním centru Philips. Pro vrácení řádně zabaleného výrobku a objednání bezplatného vyzvednutí na Vámi uvedené adrese vyplňte náš online formulář: Vrátit zboží.

Pokud Vám byla dodána nekompletní nebo poškozená zásilka, jiné zboží či vadný výrobek, kontaktujte nás.

V případě platby kartou (kreditní nebo debetní) budou peníze zaslány do vaší banky do 10 pracovních dnů od obdržení zboží. S otázkami, kdy budou peníze připsány na váš účet, se prosím obracejte na banku, která kartu vydala. Vrátíme vám příslušnou část nákupní ceny za zboží spolu s obvyklými poplatky za poštovné. Neproplatíme žádné prioritní, expresní ani jiné poštovné. Ujistěte se, prosím, že nám zasíláte všechny originální součásti. Vyhrazujeme si právo strhnout peníze z vámi použité platební karty za všechna chybějící příslušenství a součástky z původního zboží.

Pomohla vám tato informace?

Jaké jsou podmínky vrácení?
Nejste zcela spokojeni se zakoupeným produktem? Žádný problém. Vaši objednávku můžete vrátit do 14 dnů. Zboží musí být vráceno čísté, v neporušeném stavu, s veškerým příslušenstvím včetně originálního obalu.

Pomohla vám tato informace?