• Doprava zdarma na vše

  • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

  • Nákup přímo od Philips

  • Vrácení zboží do 30 dní

1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Support

    Vrácení zboží a peněz

    Vrácení zboží a peněz

    Jaké jsou podmínky vrácení?
     
    Nejste zcela spokojeni se zakoupeným produktem? Žádný problém. Vaši objednávku můžete vrátit do 30 dnů. Zboží musí být vráceno čisté, v neporušeném stavu, s veškerým příslušenstvím včetně originálního obalu.

    Pomohla vám tato informace?

    Jak postupovat při vrácení produktu?

     

    Chcete vrátit zdarma zboží z online obchodu Philips?

     

    1.       Vrácené zboží pečlivě zabalte aby nedošlo k jeho poškození při přepravě.

     

    2.       Ujistěte se, že nám zasíláte zpět kompletní výrobek s veškerým příslušenstvím. Vyhrazujeme si právo ponížit vrácenou částku o hodnotu chybějících součástí výrobku a jeho příslušenství.

     

    3.       Vyplňte a odešlete náš online formulář: Vrátit zboží.

     

    4.       Potvrzení o objednání bezplatného vyzvednutí balíku obdržíte emailem následující pracovní den do 14h.

     

    5.     V den vyzvednutí vás bude telefonicky kontaktovat kurýr přepravní společnosti GLS nebo DPD.

     

    6.       Do 10 pracovních dnů od obdržení zboží vám budou peníze vráceny zpět na účet vázaný k platební kartě, kterou byla zaplacena původní objednávka.

    Pomohla vám tato informace?

    Jak postupovat při vrácení příslušenství a náhradních hlavic pro zubní kartáčky

     

    Samostatně zakoupené příslušenství a náhradní hlavice pro zubní kartáčky je možné vrátit pouze na vlastní náklady zasláním na adresu:

     

    Philips online obchod – vratka příslušenství

    PH Servis s.r.o

    Darwinova 5

    143 00 Praha

     

    Pro vrácení kupní ceny budou akceptovány pouze nerozbalené kartáčkové hlavice zaslané v neporušeném originálním balení.

     

    Do zásilky vložte informaci o čísle původní objednávky nebo faktury.

     

    Do 10 pracovních dnů od obdržení zboží vám budou peníze vráceny zpět na účet vázaný k platební kartě, kterou byla zaplacena původní objednávka.

    Pomohla vám tato informace?

    Jak postupovat při obdržení nekompletní nebo poškozené zásilky

     

    Pokud vám byla dodána nekompletní nebo poškozená zásilka, jiné zboží či vadný výrobek, kontaktujte nás.

    Pomohla vám tato informace?