Samostatně zakoupené příslušenství a náhradní hlavice pro zubní kartáčky je možné vrátit pouze na vlastní náklady zasláním na adresu:
Philips online obchod – vratka příslušenství
PH Servis s.r.o
Darwinova 5
143 00 Praha
Pro vrácení kupní ceny budou akceptovány pouze nerozbalené kartáčkové hlavice zaslané v neporušeném originálním balení.
Do zásilky vložte informaci o čísle původní objednávky nebo faktury.
Do 10 pracovních dnů od obdržení zboží vám budou peníze vráceny zpět na účet vázaný k platební kartě, kterou byla zaplacena původní objednávka.
Chcete vrátit zdarma zboží z online obchodu Philips?
1. Vrácené zboží pečlivě zabalte aby nedošlo k jeho poškození při přepravě.
2. Ujistěte se, že nám zasíláte zpět kompletní výrobek s veškerým příslušenstvím. Vyhrazujeme si právo ponížit vrácenou částku o hodnotu chybějících součástí výrobku a jeho příslušenství.
3. Vyplňte a odešlete náš online formulář: Vrátit zboží.
4. Potvrzení o objednání bezplatného vyzvednutí balíku obdržíte emailem následující pracovní den do 14h.
5. V den vyzvednutí vás bude telefonicky kontaktovat kurýr přepravní společnosti GLS nebo DPD.
6. Do 10 pracovních dnů od obdržení zboží vám budou peníze vráceny zpět na účet vázaný k platební kartě, kterou byla zaplacena původní objednávka.
Pokud vám byla dodána nekompletní nebo poškozená zásilka, jiné zboží či vadný výrobek, kontaktujte nás.
You are about to visit a Philips global content page
You are about to visit the Philips USA website.
You are about to visit a Philips global content page
You are about to visit the Philips USA website.