• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Ze zubního kartáčku Sonicare mi odpadává hlavice kartáčku

    Zveřejněno dne 07. září 2025
    Pokud hlavice kartářku odpadává z kartáčku, možná vám pomohou najít řešení tipy uvedené níže.

    Doporučujeme, abyste postupovali podle následujících kroků v pořadí, které naleznete níže. Mezi jednotlivými kroky zkontrolujte, jestli se podařilo problém vyřešit.

    Pokud hlavice kartáčku odpadne z těla kartáčku, dbejte na to, abyste hlavici kartáčku správně upevnili. 

    1. Uchopte hlavici kartáčku tak, aby štětiny byly natočené stejným směrem jako tlačítka na zubním kartáčku.
    2. Hlavici kartáčku pevně nasuňte na zubní kartáček, dokud neuslyšíte jemné klapnutí.

    Drobná mezera mezi tělem a hlavicí kartáčku je normální a dokonce nezbytná. K tomu, aby kartáček vibroval na dostatečně vysoké frekvenci, potřebuje prostor.

    Na spodní části hlavice kartáčku a v oblasti kolem kovové hřídele nesmí být žádné nečistoty. Můžete je očistit vlažnou vodou na měkkém hadříku.
    Doporučujeme používat originální hlavice kartáčků Philips. Padělané kartáčkové hlavice nemusí na kartáčku sedět a mohou odpadávat. 
    Pokud ani jeden z tipů nepomohl, kartáček může být poškozen uvnitř. Doporučujeme nechat zubní kartáček opravit nebo vyměnit.
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.