• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Proč analýza růstu chloupků aplikace Lumea nezaznamenává chloupky?

    Zveřejněno dne 4. května 2023
    Analýza růstu chloupků využívá fotografie pořízené mobilním zařízením a detekuje chloupky na vaší pokožce. Pokud pořídíte fotografii před každým ošetřením zařízením Lumea, můžete sledovat postup odstraňování chloupků tak, že porovnáte všechny předešlé výsledky. Pokud analýza růstu chloupků správně nezaznamenává vaše chloupky, postupujte podle následujících kroků:
    1. Ujistěte se, že má aplikace Lumea přístup k fotoaparátu vašeho zařízení.
    2. Ujistěte se, že pořizujete snímek tak, aby fotoaparát mířil přímo na místo, které fotografujete.
    3. Ujistěte se, že oblast těla, kterou fotografujete, je správně osvětlená a není zakryta stínem.
    4. Na pokožce musí být viditelné chloupky. Počkejte 3 až 4 dny po holení, aby byly na fotografii viditelné chloupky.
    Pokud vám tato řešení nepomohla, kontaktujte nás.
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.