Padělané žárovky Philips jsou prostřednictvím online a offline distribučních kanálů stále dostupnější. Tyto padělané žárovky jsou špatné napodobeniny nízké kvality, které neodpovídají bezpečnostním normám. Padělky žárovek mohou způsobit řadu problémů. Může se stát, že budou selhávat, svítit nekonzistentně, nebo mohou oslňovat protijedoucí vozidla, a vás tak vystavit smrtelnému nebezpečí. Zároveň může být koupě, prodej nebo držení padělaných výrobků ve vaší zemi nelegální. Abychom ochránili své zákazníky a všechny spotřebitele před padělanými výrobky osvětlení Philips, vytvořili jsme aktivní řešení využívající unikátní a špičkovou technologii. Abychom mohli zaručit pravost výrobků Philips, prodáváme v rámci naší politiky veškeré výrobky v obalových krabicích potištěných tak, že nesou jasnou identitu společnosti Philips. Zavázali jsme se pomáhat chránit své zákazníky před špatnými napodobeninami nízké kvality, které mohou poškodit vaše vozidlo nebo způsobit zranění.
Pravost výrobku ověříte provedením následujících jednoduchých kroků.
Kód QR hledejte na boční nebo zadní straně obalu.

Naskenujte kód QR pomocí aplikace fotoaparátu chytrého telefonu nebo pomocí aplikace čtečky kódů QR. Tento kód QR vás přesměruje na oficiální webovou stránku original.philips.com. Pokud vás kód přesměruje na jinou webovou stránku, kontaktujte oddělení péče o zákazníky.

Vyfoťte přední stranu obalu svého výrobku na bílém pozadí. Pokud je snímek rozmazaný, vyfoťte obal znovu.

Ověřte pravost svého výrobku Philips. Pokud toto ověření nelze provést, kontaktujte oddělení péče o zákazníky.


1. Na které výrobky se vztahuje tento ověřovací proces? Seznam výrobků, na které se tento proces vztahuje, naleznete zde. 2. Co mám dělat, když svůj výrobek nemohu pomocí kódu QR ověřit? Pokuste se ověření provést ještě jednou a ujistěte se, že jste se vyvarovali možných chyb. Pokud se vám ověření výrobku dále nedaří, kontaktujte naše oddělení péče o zákazníky, které vám poskytne další informace a vysvětlení. 3. Jak si mohu ověřit pravost výrobku, pokud k jeho výměně dojde v autoopravně? Obsluhu autoopravny můžete požádat o obal výrobku, a díky tomu si jeho pravost sami ověřit. 4. Proč můj telefon nemůže rozpoznat kód QR? Váš telefon může mít s rozpoznáním QR kódu problém, pokud je telefon nakloněný pod špatným úhlem nebo není schopný na kód zaostřit. Ujistěte se, že je telefon umístěný rovnoběžně k povrchu, na kterém je kód QR natištěn. Pokud telefon držíte příliš blízko kódu či daleko od něj, nepodaří se kód naskenovat. Zkuste telefon oddálit a pomalu jej ke kódu QR přibližovat. 5. Umí všechny chytré telefony skenovat kódy QR? Ano, většina chytrých telefonů dokáže rozpoznat kód QR v aplikaci fotoaparátu. Pokud váš telefon není schopný kód QR rozpoznat, jednoduše si stáhněte čtečku kódů QR. Pokud potřebujete další pomoc, kontaktujte naše oddělení péče o zákazníky. 6. Co když na obalu mého výrobku kód QR není? Kód může chybět ze dvou důvodů. Buďto se vašeho výrobku tento ověřovací proces netýká (viz otázku 2), nebo váš výrobek nemusí být originál. Ověřovací proces se týká řady modernizovaných žárovek do světlometů. Pro více informací nebo další vysvětlení kontaktujte naše oddělení péče o zákazníky. 7. Why Proč nedoporučujeme používat padělky žárovek? Padělky žárovek mohou způsobit řadu problémů. Může se stát, že budou selhávat, svítit nekonzistentně, nebo mohou oslňovat protijedoucí vozidla, a vás tak vystavit smrtelnému nebezpečí. Zároveň může být koupě, prodej nebo držení padělaných výrobků ve vaší zemi nelegální.