Většinu situací, kdy se výrobek nechová v souladu s očekáváním, lze vyřešit z pohodlí domova, aniž by bylo nutné výrobek odnášet do servisu. Následně bude závada prověřena a budete informováni o dalším postupu.
Pro řešení běžných problémů zkontrolujte časté dotazy:
Časté dotazy
Pokud se vám nedaří závadu u výrobku v záruce odstranit svépomocí, reklamaci výrobku můžete výřídit online či telefonicky s naši zákaznickou podporou nebo navštivte přímo servisní středisko. Kontakt na zákaznickou podporu najdete zde. seznam servisních středisek je k dispozici zde.
Prosím, připravte si:
Ano. Neváhejte konktaktovat naši zákaznickou podporu. Každý případ posuzujeme individuálně a snažíme se najít vstřícné řešení.
Naším cílem je opravit a vrátit vám váš výrobek co nejdříve. Pro některé opravy je třeba objednat náhradní díly, které v servisu nejsou drženy skladem, a délka opravy se pak prodlužuje o čekací dobu na tyto náhradní díly. Záruční oprava musí být dle zákona vyřízena do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
Seznam naleznete zde.
Vybrané náhradní díly a příslušenství můžete zakoupit přímo na našich stránkách. Pokud požadovaný díl nemůžete najít, kontatujte prosím naši zákaznickou podporu. Požadovaný díl dohledáme. Zakoupit jej pak můžete prostřednictvím našich servisních partnerů.
Modelové označení naleznete na krabici, v uživatelské příručce nebo na produktu samotném. Je tvaru písmen a číslic. Pokud modelové označení nemůžete najít, konktatujte naši zákaznickou podporu. Rádi vám pomůžeme.
Ne. Na naše výrobky nabízíme mezinárodní záruku bez ohledu na místo nákupu. V případě nejasností kontaktujte naši zákaznickou podporu.