0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Zařízení Philips Lumea nevysílá záblesky

    Zveřejněno dne 18. října 2024

    Pokud Lumea nevysílá záblesky, může to být z některého z následujících důvodů:

    • Vaše pokožka je příliš tmavá
    • Nástavec není správně připojen
    • Nemáte těsný kontakt s pokožkou
    • Senzor je znečištěný

    Čtěte dále a dozvíte se další podrobnosti.

    Podívejte se na tabulky s odstíny pleti a barvami chloupků v uživatelské příručce (jsou k dispozici i online) a zjistěte, zda je pro vás zařízení Lumea vhodné.

    Pokud chcete ošetřit příliš tmavé oblasti pokožky, což nemusí být bezpečné, zařízení neumožní aktivovat záblesk.

    Upozorňujeme, že to se může stát i poté, co se opálíte.

    Zkontrolujte, zda je k přední straně zařízení Lumea připevněn nástavec. Lumea neaktivuje záblesk, pokud nástavec není připojen správně.

    Chcete-li zajistit správné připojení, rovněž se ujistěte, že je konektor nástavce čistý.

    Viz častý dotaz: „Jak čistit zařízení Philips Lumea?“, kde najdete další podrobnosti.

    Zařízení musí být v těsném kontaktu s pokožkou minimálně 5 sekund. Na některých místech (citlivé oblasti nebo místa s vystouplými kostmi) může být těsný kontakt s pokožkou obtížné zajistit. Mezi zařízením Lumea a pokožkou by nemělo unikat žádné světlo. Zkuste změnit polohu zařízení.

    Zařízení Lumea je vybaveno senzorem, který nedovolí ošetřit oblasti pokožky, které jsou příliš tmavé, protože ošetření by mohlo být nebezpečné.

    Je-li senzor znečištěný, může znemožnit aktivaci záblesku. Očistěte senzor mírně navlhčeným čisticím hadříkem Philips Lumea.

    Senzor se nachází těsně nad okénkem pro vyzařování světla na nástavci (viz obdélníček nad okénkem pro vyzařování světla na obrázku níže).

    Nástavec Philips Lumea
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.