• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Kontrolky na zařízení Philips Lumea blikají

    Zveřejněno dne 18. října 2024

    Blikající kontrolky zařízení Philips Lumea vám mohou poskytovat důležité informace. Nejčastější varianty jsou následující:

    • Kontrolka „Připraveno k záblesku“ bliká oranžově
    • Kontrolky intenzity světla a kontrolka „Připraveno k záblesku“ blikají
    • Kontrolky intenzity světla blikají současně
    • Kontrolky intenzity světla blikají od 1 k 5 a zpět
    • Kontrolka intenzity světla 1 bliká / zařízení Lumea se vrací na intenzitu 1

    Čtěte dál a dozvíte se, jak postupovat v těchto situacích.

    Oblast pokožky, kterou ošetřujete, je příliš tmavá a zařízení nedovolí aktivaci záblesků, aby vás ochránilo před zraněním. To se může stát i poté, co se opálíte.

    Zařízení Lumea nemusí být vhodné pro váš odstín pleti. Podívejte se na tabulku s odstíny pleti v uživatelské příručce (je k dispozici i online) a zjistěte, zda je pro vás zařízení Lumea vhodné.

    Zařízení přešlo do chybového režimu a je třeba ho resetovat. Vypněte zařízení Lumea a odpojte jej od napájení. Před dalším ošetřením jej nechte vychladnout a vyčistěte jej.

    Vztahuje se na následující modely Lumea: BRI87X, BRI90X, BRI91X, BRI93X, BRI94X, BRI95X, BRI97X, BRI98X, BRI99X, BRP958: Nástavec není správně připojen nebo elektronické kontakty v nástavci nejsou čisté.

    Ujistěte se, že je nástavec nasazen po celém obvodu. V případě potřeby očistěte elektronické kontakty v nástavci. Pokud problém přetrvává, zkuste jiný nástavec.

    Vztahuje se na následující modely Lumea: BRI92X, SC199X: Zařízení přešlo do chybového režimu a je třeba ho resetovat. Vypněte zařízení Lumea a odpojte jej od napájení. Před dalším ošetřením jej nechte vychladnout a vyčistěte jej.

    To znamená, že integrovaná bezpečnostní funkce zabrání zařízení aktivovat záblesk dřív, než bude teplota příliš vysoká a potenciálně nebezpečná.

    Takové chování je u zařízení normální. Nechte zařízení Lumea vychladnout se spuštěným ventilátorem. Po ochlazení bude zařízení znovu připraveno k použití. Používejte zařízení Lumea v chladném prostředí a mezi ošetřeními dělejte přestávky.

    Nástavec není správně připojen nebo elektronické kontakty v nástavci nejsou čisté.

    Ujistěte se, že je nástavec nasazen po celém obvodu. V případě potřeby očistěte elektronické kontakty v nástavci. Pokud problém přetrvává, zkuste jiný nástavec.

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.