• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Můj nový zastřihovač vousů nebo holicí strojek Philips se nezapíná

    Zveřejněno dne 27. září 2023
    Pokud jste nedávno zakoupili zastřihovač nebo holicí strojek Philips a po vyjmutí z obalu se nezapne, přečtěte si níže uvedené informace.
    Než váš zastřihovač nebo holicí strojek Philips opustí naši továrnu, uvedeme jej jednorázově do stavu hibernace. Tento stav existuje proto, aby se zabránilo náhodnému zapnutí vašeho přístroje během balení nebo přepravy.
    Chcete-li zařízení „probudit“, připojte jej k elektrické zásuvce a nechte jej minimálně 5 minut nabíjet. Tím se zastřihovač nebo holicí strojek přenese z režimu hibernace a poté jej můžete používat jako obvykle. 

    Přestože doporučujeme nechat přístroj plně nabít (konkrétní časové údaje naleznete v uživatelské příručce), obvykle stačí k převedení přístroje z režimu hibernace 5 minut nabíjení nebo déle.
    Pokud jste již holicí strojek nebo zastřihovač Philips použili a již se nezapíná, může problém vyřešit dodatečné vyčištění.

    Zkontrolujte, zda se uvnitř holicí hlavy (hlav) nebo zastřihovacích zoubků / komory na vousy či vlasy nenahromadily vlasy nebo nečistoty. Nahromaděné nečistoty mohou zablokovat pohyblivé části přístroje a zabránit jeho zapnutí, proto je nezapomeňte důkladně vyčistit. Konkrétní pokyny k čištění naleznete v uživatelské příručce dodané se zařízením.
    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.