• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Funkce SkinAI aplikace Philips Lumea nefungují

    Zveřejněno dne 4. května 2023
    Pokud se vám nedaří připojit funkce SkinAI aplikace Philips Lumea, postupujte podle těchto kroků, které pomohou problém vyřešit:
    • Zkontrolujte, že vaše zařízení Philips Lumea je model S9900. Číslo modelu naleznete na obalu zařízení. Funkce SkinAI jsou kompatibilní pouze se zařízením Lumea S9900.
    • Ujistěte se, že připojení k internetu nebo k síti Wi-Fi je stabilní. Doporučujeme připojit mobilní zařízení k silné síti Wi-Fi nebo použít internetové připojení, abyste mohli využívat všech výhod funkcí SkinAI.
    • Ujistěte se, že je vaše mobilní zařízení kompatibilní s funkcemi SkinAI. Většina moderních zařízení s operačním systémem iOS nebo Android je kompatibilních, ale několik málo modelů může kompatibilitu postrádat.
    • Vyhledejte aplikaci Philips Lumea v obchodech App Store nebo Google Play Store a ujistěte se, že máte nainstalovanou nejnovější verzi aplikace. Pouze nejnovější verze vám umožní využívat plný potenciál funkcí SkinAI.
    • Vyčkejte a zkuste to za chvíli znovu. Někdy naše servery prochází rutinní údržbou, což může způsobit, že jsou funkce na chvíli offline.
    Pokud vám tato řešení nepomohla a stále nejste schopni využívat funkce SkinAI, kontaktujte nás.
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.