Pokud se vám nedaří připojit funkce SkinAI aplikace Philips Lumea, postupujte podle těchto kroků, které pomohou problém vyřešit:
- Zkontrolujte, že vaše zařízení Philips Lumea je model S9900. Číslo modelu naleznete na obalu zařízení. Funkce SkinAI jsou kompatibilní pouze se zařízením Lumea S9900.
- Odemkněte funkce SkinAI podle pokynů v aplikaci Lumea. Tento postup spočívá v naskenování QR kódu na rukojeti přístroje Lumea.
- Ujistěte se, že připojení k internetu nebo k síti Wi-Fi je stabilní. Doporučujeme připojit mobilní zařízení k silné síti Wi-Fi nebo použít internetové připojení, abyste mohli využívat všech výhod funkcí SkinAI.
- Ujistěte se, že je vaše mobilní zařízení kompatibilní s funkcemi SkinAI. Většina moderních zařízení s operačním systémem iOS nebo Android je kompatibilních, ale několik málo modelů může kompatibilitu postrádat.
- Vyhledejte aplikaci Philips Lumea v obchodech App Store nebo Google Play Store a ujistěte se, že máte nainstalovanou nejnovější verzi aplikace. Pouze nejnovější verze vám umožní využívat plný potenciál funkcí SkinAI.
- Vyčkejte a zkuste to za chvíli znovu. Někdy naše servery prochází rutinní údržbou, což může způsobit, že jsou funkce na chvíli offline.
Pokud vám tato řešení nepomohla a stále nejste schopni využívat funkce SkinAI, kontaktujte nás.