• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Můj kartáček Philips Sonicare je hlučný

    Zveřejněno dne 13. prosince 2022
    Pokud váš kartáček vydává hlasité zvuky, tyto tipy na řešení vám pomohou najít řešení.

    Doporučujeme, abyste postupovali podle následujících kroků v pořadí, které naleznete níže. Mezi jednotlivými kroky zkontrolujte, jestli se podařilo problém vyřešit. Můžete se také podívat na video, které vám pomůže problémy vyřešit.
    Play Pause
    Kartáčky Sonicare využívají k čištění vašich zubů výkonné vibrace. Hluk, který kartáček vydává, je hlasitější než u ručního kartářku. Pokud se jedná o váš první elektrický zubní kartáček, může vám chvíli trvat, než si na čištění zvyknete.

     
    Pokud zubní kartáček zapnete bez nasazené hlavice, bude vydávat větší hluk. Ujistěte se, že je na kartáčku vždy nasazena hlavice.

     
    Pokud zubní kartáček vydává větší hluk než obvykle, může být na vině uvolněná hlavice kartáčku. Ujistěte se, že hlavice kartáčku je pevně nasazená na těle a není uvolněná. Mezi tělem a hlavicí kartáčku zůstane drobná mezera potřebná pro vibrace.
     
    Nasaďte hlavici kartáčku správně
    Dále to může znamenat, že je hlavice kartáčku opotřebovaná. Doporučujeme hlavici kartáčku měnit každé tři měsíce. Novou hlavici kartáčku můžete zakoupit v našem online obchodě.
    Zkuste postupovat podle následujících kroků:
    Krok 1: Sejměte hlavici kartáčku z těla kartáčku.
    Krok 2: Zapněte kartáček.

    Vydává váš kartáček stále hlasitý nebo abnormální hluk?
    • Ano: váš kartáček je rozbitý. Doporučujeme, abyste si online objednali opravu nebo výměnu.
    • No: pokud zvuky ustanou, hlavice kartáčku je vadná nebo opotřebovaná. Je potřeba vyměnit hlavici kartáčku za novou.
    Pokud ani jeden z tipů nepomohl, kartáček může být poškozen uvnitř. Doporučujeme, abyste nechali zubní kartáček opravit nebo vyměnit. V závislosti na vaší poloze můžete zajistit  opravu nebo výměnu online, navštívit jedno z našich autorizovaných servisních středisek nebo nás kontaktovat.
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.