• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Nemám přístup k žádným funkcím aplikace Sonicare

    Zveřejněno dne 23. srpna 2024

    Abyste mohli používat všechny funkce aplikace Philips Sonicare, musíte poskytnout přístup k mobilnímu zařízení.

    1. Přejděte do nastavení 2. Přejděte dolů na všechny aplikace a klepněte na aplikaci Sonicare 3. Povolte všechna oprávnění a můžete používat všechny funkce aplikace Philips Sonicare.

    Tato akce vyžaduje systém Android 6.0 nebo novější. 1. Přejděte do nastavení 2. Klepněte na možnost Aplikace a oznámení 3. Klepněte na možnost Informace o aplikaci 3. Klepněte na aplikaci Sonicare 4. Klepněte na možnost Oprávnění 5. Povolte všechna oprávnění a můžete používat všechny funkce aplikace Philips Sonicare.

    Vždy budeme respektovat všechna práva uživatelů na ochranu soukromí a nikdy nezneužíváme osobní údaje. K zásadám ochrany soukromí a podmínkám užívání se můžete kdykoli vrátit. Přejděte do nabídky aplikace Sonicare > Menu (levý horní roh) > O aplikaci.

    Pokud máte s přístupem k funkcím aplikace Sonicare na zařízení stále problémy, navštivte naši stránku pro opravu nebo výměnu na webové stránce společnosti Philips.
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.