Pokud chcete zjistit, kdy je potřeba břit OneBlade vyměnit, zjistíte to podle vzhledu břitu. Pokud vlastníte OneBlade s připojením Bluetooth, můžete zjistit stav břitu také v aplikaci Philips Daily Care. Chcete-li zjistit více o tom, kdy vyměnit břit OneBlade, čtěte dál.
Kdy mám vyměnit břit strojku Philips OneBlade?
Indikátor výměny
OneBlade je vybaven ukazatelem opotřebení břitu, který se bude během používání postupně měnit. Vzorek na břitu vás upozorní, kdy je potřeba jej vyměnit.
Vzorek na břitu se postupně změní na značku šipky, která vás upozorní, že je čas břit vyměnit. U některých starších modelů se postupem času místo symbolu šipky objeví zelený pásek.
Rychlost, kterou se ukazatel objeví, závisí na četnosti holení a používání nástavců, jako jsou hřebeny. Chcete-li dosáhnout optimálního výkonu, vyměňte břit jednou za čtyři měsíce.
Nové břity OneBlade zakoupíte na našem e-shopu.
Aplikace Daily Care
Modely OneBlade s připojením Bluetooth lze připojit k aplikaci Daily Care, která vám pomůže přesně předpovědět, kdy bude potřeba břit vyměnit. Pokud máte na mobilním zařízení zapnutá upozornění, obdržíte upozornění o potřebné výměně, jakmile bude potřeba břit vyměnit.
Životnost každého břitu se může měnit v závislosti na jeho používání. Stejně jako ruční žiletky se i břit vašeho strojku časem otupí. To vede ke snížení výkonu holení a většímu tahání za vousy a chloupky během holení a zastřihování. Chcete-li dosáhnout optimálního výkonu, vyměňte břit každé čtyři měsíce.