• Doprava zdarma na vše

  • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

  • Nákup přímo od Philips

  • Vrácení zboží do 30 dní

1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Kdy mám vyměnit břit strojku Philips OneBlade?

    Aktualizováno dne 20 July 2022

    Že je čas vyměnit břit Philips OneBlade zjistíte tak, že zkontrolujete vzhled samotného břitu, nebo připojíte zařízení k aplikaci Daily Care.

    Nejpřesnější informace naleznete v aplikaci

    Rychlost opotřebení břitu závisí na tom, jak často strojek OneBlade používáte a kolik času strávíte holením a zastřihováním. Nejpřesnější informace o době, kdy je vhodné vyměnit břit, získáte stažením aplikace Daily Care a připojením vašeho zařízení k profilu.


    Pomocí historie používání dokáže aplikace přesně předpovědět, kdy je potřeba vyměnit ostří. To vám vždy zaručí, že použití OneBlade přinese ty nejlepší možné výsledky. Když je čas na výměnu břitu, obdržíte oznámení na svém mobilním zařízení.

    Indikátor výměny

    Vzor na břitu OneBlade se bude časem měnit a dá vám vědět, že je čas břit vyměnit. Jakmile se na břitu objeví šipka, je na čase jej vyměnit. Starší břity místo odhalení šipky změní barvu na zelenou.


    Upozorňujeme, že jelikož je identifikátor výměny založen na fyzickém opotřebení, ke kterému dochází při kontaktu břitu s pokožkou, používání nástavců jako je hřeben, zabraňuje správné funkci indikátoru. Proto doporučujeme vyměnit břit alespoň jednou za 4 měsíce.

    Nejčastější dotazy

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    You are about to visit the Philips USA website.

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.