• Doprava zdarma na vše

  • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

  • Nákup přímo od Philips

  • Vrácení zboží do 30 dní

1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Výrobky

    Získejte přesně takovou podporu, jakou potřebujete
    Hledáte pro svůj výrobek konkrétní řešení?

    Kdy je třeba láhev na výrobu sycené vody vyměnit?

    Láhev na výrobu sycené vody je třeba vyměnit, když:
    1. Došlo ke změně barvy, poškození nebo deformaci – přestaňte ji používat a co nejdříve ji vyměňte.
    2. Láhev na vodu se deformuje po namočení v horké vodě. Přestaňte ji používat a vyměňte ji. 
    Upozorňujeme, že výměnu je třeba provést do 24 měsíců od data prvního použití.
    Zaregistrujte svůj výrobek
    Zaregistrujte svůj výrobek

    Mějte přehled o tom, čeho se záruka vašeho výrobku týká

    Získejte nárok na vrácení peněz, dárky a speciální nabídky

    Získejte snadný přístup k podpoře výrobků

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.