1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    • Doprava zdarma na vše

    • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

    • Nákup přímo od Philips

    • Vrácení zboží do 30 dní

    Výrobky

    8600 series 4K Quantum Dot LED se systémem Android TV

    139 cm (55"), LED televizor 4K Ultra HD, Čtyřjádrový procesor, 16GB rozšiřitelný, DVB T/C/T2/T2-HD/S/S2 55PUS8602/12

    Nejčastější dotazy

    Jak změnit nebo resetovat kód PIN na televizoru?

    Situace

    Televizor vás vyzve k zadání čtyřmístného kódu PIN v některém z následujících případů:
    ● při reinstalaci kanálů
    ● při změně nastavení nabídky televizoru
    ● při výběru aplikace nebo televizního kanálu

    Přijmout

    Kód PIN je vyžadován pro přístup k určitým funkcím televizoru a nastavení, když je aktivována funkce rodičovského hodnocení.

    Odebrání rodičovského zámku z aplikací a nastavení

    Postupujte takto:
    ● Stiskněte tlačítko Home na dálkovém ovladači televizoru a vyberte:
    Settings > [Child lock] (Rodičovský zámek) > [Parental Rating] (Rodičovské hodnocení)
    Nebo
    Stiskněte tlačítko Settings na dálkovém ovladači televizoru a vyberte:
    [All settings] (Všechna nastavení) > [Child lock] (Rodičovský zámek) > [Parental Rating] (Rodičovské hodnocení)

    Pokud není rodičovský zámek potřeba, je možné nastavit možnost rodičovského hodnocení na None.

    Kanály 18+

    Navíc jsou některé (18+) kanály implicitně uzamčeny poskytovatelem (podle certifikačních požadavků 2017 M7). K těmto kanálům lze získat přístup pouze s vybraným kódem PIN (během instalace) nebo zadáním kódu 8888. Tento zámek kanálu nelze odebrat ani deaktivovat

    Resetování kódu PIN televizoru a odebrání rodičovského zámku

    Postupujte takto:
    ● Stiskněte tlačítko Home na dálkovém ovladači televizoru a vyberte:
    Settings > [Child-lock] (Rodičovský zámek) > [Change code / Set code] (Změnit kód / Nastavit kód)
    Nebo
    Stiskněte tlačítko Settings na dálkovém ovladači televizoru a vyberte:
    [All settings] (Všechna nastavení) > [Child lock] (Rodičovský zámek) > [Change code / Set code] (Změnit kód / Nastavit kód)
    ● Pokud již byl nastaven kód PIN, zadejte starý kód.
    ● Zadejte nový kód.
    ● Potvrďte opětovným zadáním nového kódu.

    Kód PIN rodičovského hodnocení je nyní změněn na nový PIN.

    ● Ve stejné nabídce vyberte [Parental Rating] (Rodičovské hodnocení) > None. Televizor vás ještě jednou požádá o čtyřmístný kód PIN. Zadejte nový kód z předchozího kroku.

    Jak postupovat, pokud nelze změnit PIN?

    V případě ztráty kódu PIN je možné místo něho zadat kód 8888 v okně [Change code] (Změnit kód), abyste mohli vybrat nový kód.

    Pokud kód PIN nelze přepsat hodnotou 8888, přeinstalujte televizor, aby se resetovala všechna dříve vybraná nastavení.

    Jak televizor přeinstalovat?
    Stiskněte tlačítko Home na dálkovém ovladači televizoru, přejděte dolů a vyberte:
    Settings > [General settings] (Obecná nastavení) > [Reinstall TV] (Opakovaná instalace televizoru).
    Nebo
    Stiskněte tlačítko „Settings“ na dálkovém ovladači televizoru a vyberte:
    • [All Settings] (Všechna nastavení) > [General settings] (Obecná nastavení) > [Reinstall TV] (Opakovaná instalace televizoru)

    Poznámka: Obecně platí, že televizory Philips jsou vybaveny pouze jedním kódem PIN (Rodičovské hodnocení). Pokud rodičovské hodnocení není aktivováno, ale televizor dále vyzývá k zadání kódu PIN může se jednat o tyto kódy:
    ● Kód PIN pro modul CAM
    ● Kód PIN pro externí zařízení

    Tyto kódy nesouvisí s televizorem. O další pomoc požádejte poskytovatele vysílání.

    Informace na této stránce jsou platné pro následující modelové číslo: 55PUS8602/12 , 65PUS8602/12 , 65PUS8102/12 , 50PUS6272/12 , 55PUS6272/12 , 50PUS6162/12 , 55POS9002/12 , 65PUS7502/12 , 65PUS6412/12 , 49PUS6482/12 , 65PUS6262/12 , 65PUS6162/12 , 55PUS7502/12 , 49PUS7502/12 , 43PUS6262/12 , 55PUS6482/12 , 55PUS6262/12 , 50PUS6262/12 , 49PUS6412/12 , 43PUS6412/12 , 49PUS6162/12 , 55PUS6412/12 , 55PUS6162/12 , 49PUS6262/12 , 43PUS6162/12 . více méně

    Nenašli jste, co jste hledali?