Nejčastější dotazy

Kontaktujte nás zprávou na Facebook


Víte, že 90% otázek zaslaných přes Facebook zodpovídáme do 15 minut?

Na Facebooku jsme pro Vás k dispozici: pondělí-pátek (8:00-22:00) a sobota - neděle (10:00-22:00).

Nebo kontaktujte Philips zákaznickou linku na tel. čísle: 228 880 896 (pondělí – pátek: 9:00 - 17:00).

Nejčastější otázky (FAQs)

Jaké platební metody lze použít?

Přijímáme následující platební metody: 

  • Visa
  • Visa Electron
  • Visa Debit
  • MasterCard
  • Mastercard Debit
  • Comgate
  • Ekonto
  • Maestro

Veškeré údaje potřebné pro platbu jsou zadávány přes zabezpečený server, a jsou šifrovány, což zajišťuje absolutní bezpečí a anonymitu Vašich transakcí.

Pokud máte další otázky týkající se plateb, prosím podívejte se do sekce "Platby" na této webové stránce.

 

Za jak dlouho dostanu svoji objednávku?

Jakmile vaše zboží opustí náš sklad, zašleme vám email s potvrzením expedice.

Snažíme se vše dělat k nejvyšší spokojenosti zákazníka a objednávky zadané do 14:30 budou za normálních okolností expedovány ten samý pracovní den a doručeny na uvedenou adresu v rozmezí 1-2 pracovních dnů ode dne expedice, pokud:

  • Je zboží na skladě
  • Platební transakce proběhla úspěšně.

Pokud máte další otázky týkající se dopravy a doručení zboží, prosím podívejte se do sekce "Doprava a doručení" na této webové stránce.

 

Doručujete zboží mezinárodně?

V tuto chvíli bohužel doručujeme jenom na území České republiky
Pokud máte další otázky týkající se dopravy a doručení zboží, prosím podívejte se do sekce “Doprava a doručení” na této webové stránce.

 

Byla moje objednávka odeslána?

Jakmile bude Vaše objednávka zpracována, informujeme Vás o tom automatizovaným emailem. V emailu najdete také odkaz, který Vám po rozkliknutí umožní sledovat svou zásilku.

Pokud máte další otázky týkající se dopravy a doručení zboží, prosím podívejte se do sekce "Doprava a doručení" na této webové stránce.

 

Jak zruším svoji objednávku?

Vzhledem k tomu, že zpracování objednávky je zcela automatizované, NENÍ možné Vaši objednávku zrušit v době po jejím zadání a před jejím doručení. Vyjímka platí jen pro předobjednávky, které mohou být zrušeny před termínem vydání. Pro více podrobností, nás kontaktujte na Facebooku pondělí - pátek (8:00-22:00) a sobota - nedele (10:00-22:00). Nebo kontaktujte Philips zákaznickou linku na tel. čísle: 228 880 896. Pondělí – pátek (9:00 - 17:00h).

Pokud máte další, podobné otázky, prosím podívejte se do sekce , "Vrácení zboží a peněz" na této webové stránce.

 

Jak vrátím zboží a vyžádám refundaci?

Zboží zakoupené v našem internetovém obchodě můžete vrátit do 14 dní od převzetí zásilky. Peníze se na vašem účtu objeví do 10 pracovních dní od obdržení vámi zaslaného zboží v reklamačním centru Philips. Pro více podrobností, nás kontaktujte na Facebooku pondělí - pátek (8:00-22:00) a sobota - nedele (10:00-22:00). Nebo kontaktujte Philips zákaznickou linku na tel. čísle: 228 880 896. Pondělí – pátek (9:00 - 17:00h).

Pokud máte další, podobné otázky, prosím podívejte se do sekce , "Vrácení zboží a peněz" na této webové stránce.

 

Kde si mohu vytvořit Philips zákaznický účet?

Jsou dva základní způsoby, jak si vytvořit účet v internetovém obchodě Philips.

Jeden ze způsobů je kliknout na ikonu znázorňující člověka v pravém horním rohu obrazovky. Budete přesměrováni na stránku "Přihlášení". Pod políčky k vyplnění přihlašovacích údajů klikněte na text: "Vytvořit účet".

Další možností jak si vytvořit účet je při samotném nákupu, kdy budete dotázáni, zdali chcete dokončit nákup bez registrace nebo si vytvořit účet a zaregistrovat se.

 

Jsou moje osobní údaje v bezpečí?

Plně respektujeme vaše právo na soukromí. Vaše osobní údaje budou použity vždy jen s Vaším svolením. Pro více podrobností si prosím přečtěte naše "Zásady ochrany osobních dat".

Způsob, jakým s Vámi bude Philips komunikovat, si můžete zvolit v sekci “Můj účet” po kliknutí na text "Aktualizovat nastavení".

Pro vaši ochranu je pro všechny objednávky nutné získat souhlas od jednoho z uznávaných poskytovatelů kreditních karet. Všechny osobní údaje, včetně čísla kreditní karty jsou šifrovány pomocí nejnovějšího softwaru Secure Socket Layer (SSL) pro zabezpečení online transakcí.

 

Jak mohu smazat svůj účet?

Pokud si svůj účet přejete smazat, prosím přihlaste se do něj a klikněte na možnost “Smazat můj účet”. Tuto volbu potvrďte kliknutím na oranžové tlačítko “Smazat MyPhilips účet”. Ve vyskakovacím okně, které se otevře, potvrďte svoje rozhodnutí kliknutím na “Ano, chci.”

Váš účet bude v následujících třech dnech automaticky smazán.

 Jít zpět nahoru

 

Všeobecné informace

Proč nakupovat v internetovém obchodě Philips?

Vítejte v Philips internetovém obchodě- místě kde si můžete pohodlně vybrat z nejširší nabídky Philips produktů, které Vám doručíme až domů.

Nakupování na internetu nikdy nebylo tak jednoduché.

  • Nejširší nabídka Philips produktů.
  • Nakupujte kdykoliv- 24 hodin denně.
  • Bezpečné nakupování na internetu z pohodlí vašeho domova.
  • Prvotřídní zákaznická podpora.

 

O nás

Ve Philips se snažíme být našim zákazníkům co nejblíže, abychom mohli pružně reagovat na Vaše přání a potřeby. Internetový obchod je jedním ze způsobů, jak toho docílit.

Nákup přímo v našem internetovém obchodě je nejpohodlnější způsob jak získat inovativní výrobky Philips, které již desítky let zjednodušují a zpříjemňují život milionům spokojených zákazníků.

 

Garance bezpečného nákupu

Nakupování v internetovém obchodě společnosti Philips je zcela bezpečné.

Všechny osobní údaje, včetně čísla kreditní karty, jsou šifrovány pomocí nejnovějšího softwaru Secure Socket Layer (SSL) pro zabezpečení online transakcí.

Pro vaši ochranu je pro všechny objednávky nutné získat souhlas od jednoho z uznávaných poskytovatelů kreditních karet. Společnost Philips si vyhrazuje právo přijmout další opatření pro ochranu proti podvodům podle našeho uvážení a odmítnout objednávky, které neprojdou bezpečnostní prověrkou. Philips také vyžaduje, abyste jednali v souladu s pravidly a nařízeními vašeho poskytovatele kreditní či debetní karty.

Plně respektujeme vaše právo na soukromí. Vaše osobní údaje budou použity vždy jen s Vaším svolením.

Způsob, jakým s Vámi bude Philips komunikovat, si můžete zvolit v sekci “Můj účet"” po kliknutí na text "Aktualizovat nastavení".

 

Adresa společnosti

Internetový obchod Philips je společnost registrovaná a založená v Praze, Česká republika s CZ63985306

Registrované sídlo společnosti:
Philips Česká republika, s.r.o.
Internetový obchod Philips
Rohanské nábřeží 678/23
Praha 8 186 00
Česká republika
*Nepoužívejte prosím tuto adresu pro vracení zboží. Kontaktujte nás přímo na telefonním čísle zákaznického centra internetového obchodu Philips.

 Jít zpět nahoru

 

Kontaktujte nás

Máte otázky ohledně objednávek a dodávek?

Na Facebooku jsme pro Vás k dispozici: pondělí-pátek (8:00-22:00) a sobota - nedele (10:00-22:00).

Nebo kontaktujte Philips zákaznickou linku na tel. čísle: 228 880 896 (pondělí – pátek: 9:00 - 17:00).

Všechny dotazy ohledně internetového obchodu nám můžete poslat prostřednictvim našeho kontaktního formuláře.

V případě stížnosti k online nákupu ve Philips obchodě, máte rovněž možnost vyřešit Vaši stížnost prostřednictvím Evropské platformy pro řešení online sporů.
Platforma nachází se na následujícím odkaze: http://ec.europa.eu/odr

Stav objednávky

O stavu vaší objednávky budete průběžně informováni emailem. Také se můžete přihlásit do svého účtu a sledovat svou objednávku v sekci "Historie objednávek".

 

Máte otázky ohledně obržené zásilky?

Obdrželi jste zásilku a máte otázky?

Prosím přečtěte si sekci "Vrácení zboží a peněz" na této webové stránce nebo nás kontaktujte telefonicky či emailem.

Zavolejte do internetového obchodu
V případě dotazů ohledně internetového obchodu volejte na zákaznické centrum internetového obchodu Philips: 228 880 896. Jsme k dispozici od 08:00 do 19:00 h

Všechny dotazy ohledně internetového obchodu nám můžete poslat prostřednictvim našeho kontaktního formuláře.

 

Potřebujete vyřešit technický problém, najít uživatelskou příručku nebo máte otázky ohledně výrobků či nároku na reklamaci?

Můžete nám zavolat, nebo napsat email.

Zavolejte do internetového obchodu

V případě dotazů ohledně internetového obchodu volejte na zákaznické centrum internetového obchodu Philips: 228 880 896. Jsme k dispozici od 08:00 do 19:00 h

Napište nám email

Všechny dotazy ohledně internetového obchodu nám můžete poslat na email infolinka@philips.com

 

Hledáte náhradní díly a příslušenství k výrobkům značky Philips?

Více informací najdete v sekci "Příslušentví (v modré horní liště).

 

Otevírací doba a dovolená

Philips internetový ochod je otevřen 24 hodin denně, 365 dní v roce. Naše zákaznické centrum, dostupné na tel. čísle: 228 880 896, je vám k dispozici od 08:00 do 19:00 h.

Jít zpět nahoru

 

Všeobecné obchodní podmínky

Jak Philips nakládá s mými osobními údaji?

Plně respektujeme vaše právo na soukromí. Vaše osobní údaje budou použity vždy jen s Vaším svolením. Pro více podrobností si prosím přečtěte naše "Zásady ochrany osobních dat

Pokud máte další otázky, prosím obraťte se na zákaznické centrum internetového obchodu Philips na čísle 228 880 896.

 

Všeobecné obchodní podmínky

Klikněte zde pro Obchodní podmínky.

 

Proč by elektrické spotřebiče měly být recyklovány?

Je pro nás důležité, aby byly elektrické spotřebiče patřičně recyklovány a nekončily na skládkách. Přes 75% elektrických spotřebičů končí na směsných skládkách, což je kvůli jejich obsahu olova a jiných toxinů velmi nebezpečné pro životní prostředí a faunu a flóru v něm žijící.

Spoustu elektrických spotřebičů, které vyhodíte do popelnice, by mohlo být opraveno nebo alespoň recyklováno. Recyklace pomáhá chránit přírodní zdroje a snižuje ekologická a zdravotní rizika spojená s průsakem olova a jiných toxinů do půdy a podzemních vod.

Jít zpět nahoru

 

Zákaznická podpora

Technická podpora

Pro většinu produktů Philips máme k dispozci rozsáhlé informační materiály, jako například často kladené dotazy, uživetelské příručky, tutoriály ad. Pokud preferujete přímý kontakt se zákaznickým centrem Philips, zavolejte na číslo 228 880 896.

 

Příslušenství a náhradní díly

Ve Philips internetovém ochodě najdete většinu příslušenství a náhradních dílů k produktům Philips. Prosím navštivte sekci "Příslušenství", kterou najdete přímo v modré horní liště na této stránce.

 

Záruka

Podrobnosti ohledně záruky na zakoupený produkt Philips naleznete v POTVRZENÍ O PRÁVECH Z VADNÉHO PLNĚNÍ A PROHLÁŠENÍ O ZÁRUCE dodávané s produktem. Na všechny produkty je poskytována záruka za jakost v délce alespoň 24 měsíců od data převzetí výrobku kupujícím. Pro dodatečné informace navštivte naši informační stránku nebo zavolejte do zákaznického centra Philips na číslo 228 880 896.

Jít zpět nahoru

 

Vytvoření objednávky

Jak zadat doručovací adresu?

Na doručovací adresu a způsob doručení budete dotázáni při dokončování objednávky. Pokud jste se již zaregistrovali a přihlásili, seznam posledních použitých adres se zobrazí automaticky a vy z nich můžete pohodlně vybrat tu správnou, upravit ji či zadat novou adresu dle potřeby.

 

Jak zadat fakturační adresu?

Pro ověření vaší kreditní karty musíte zadat adresu přesně tak, jak je napsána ve vašem výpisu z kreditní karty. Nemusíte vyplňovat druhé jméno ani iniciály.

 

Jak získat kopii faktury?

Pro stažení faktury se prosím přihlašte, jděte do sekce "Můj účet" a postupujte následovně:

  • V sekci "Můj účet", klikněte na "Zobrazit historii objednávek"
  • Vyberte objednávku, jejíž fakturu chcete stáhnout.
  • Click on view invoice
  • Klikněte na modrý symbol s nápisem PDF, který se nachází napravo od relevatní objednávky.

 

Ceny

 Všechny ceny jsou uvedeny v českých korunách (Kč).

 

Daň z přidané hodnoty a jiné daně

V ceně všech produktů je zahrnuto DPH a další daně. Daň se zobrazí také při placení a v detailech objednávky. Žádné obchody osvobozené od daně uzavírat nemůžeme.

Jít zpět nahoru

 

Platby

Jaké platební metody lze použít?

Přijímáme následující platební metody: 

  • Visa
  • Visa Electron
  • Visa Debit
  • MasterCard
  • MasterCard Debit
  • Maestro
  • American Express
  • Comgate
  • Ekonto

Veškeré údaje potřebné pro platbu jsou zadávány přes zabezpečený server, a jsou šifrovány, což zajišťuje absolutní bezpečí a anonymitu Vašich transakcí.

 

Proč byla moje karta zamítnuta?

Důvodů proč platba kartou byla neúspěšná může být celá řada- transakce bude zablokována například pokud přečerpáte svůj limit pro internetové nákupy, pokud platnost vaší karty vypršela, když nemáte dost peněz na účtu atd. Můžete se obrátit buď na Philips zákaznickou linku na tel. čísle: 228 880 896 nebo přímo na svého poskytovatele kreditní či debetní karty. Pro hovor s Philips zákaznickou linkou si prosím připravte své číslo objednávky a číslo chybové hlášky, která se objevila když jste se pokoušeli platit.

 

Za jak dlouho po nákupu mi budou strženy peníze z účtu? Jak v bankovnictví poznám, že se jedná o transakci v Philips internetovém obchodě?

Částka vám bude stržena až při odeslání zboží z našeho skladu. Pokud budou položky ve vaší objednávce odeslány zvlášť, bude i stržená částka rozdělena do několika částí. Ve svém vyúčtování transakci ve Philips internetovém obchodě poznáte podle textu: "DRI*Philips Shop".

 

Ochrana před zneužitím kreditní karty

V rámci bezpečnostních opatření provádíme náhodné kontroly objednávek. Pokud vás budeme potřebovat kontaktovat pro ověření informací, pozastavíme vaši objednávku dokud se nám nepodaří s vámi spojit.
Pro tyto potřeby nám prosím nezapomeňte poskytnou telefonní číslo a email, na kterém jste přes den k zastižení. In some circumstances we may ask you to provide an alternative method of payment.
V některých případech vás požádáme o zvolení jiného druhu platby. V případě potřeby prosím kontaktujte Philips zákaznickou linku na tel. čísle: 228 880 896.

 

Vaše platba byla zamítnuta

Pokud vaše platba byla zamítnuta postupujte dle následujících kroků:

  1. Prověřte nastavení vaši platební karty. Je potřeba prověřit:
    1. U některých karet je potřeba aktivovat možnost placení online. Prověřte nastavení karty pro možnost platby online.
    2. Denní, týdenní a měsíční limity karty. Tedy jakou částku můžete utratit dle nastavených limitů karty. Ujistěte se, že nedošlo k přečerpání limitů.
  2. Zkontrolujte, zdali máte dostupné prostředky k uskutečnění platby na vaši kartě.
  3. Kontaktujte vaši banku a ujistěte se, že nedochází k blokaci platby ze strany vaši banky.
  4. V případě, že výše uvedené bylo prověřeno a stále je problém s placení kartou,kontaktujte nás zprávou na Facebooku nebo emailem. Prosím, uveďte relevantní číslo objednávky, email, informaci o chybovém hlášení a případě datum a hodinu kdy byla realizována neúspěšná objednávka.

Jít zpět nahoru

Doprava a doručení

Byla moje objednávka odeslána?

Jakmile bude Vaše objednávka zpracována, informujeme Vás o tom automatizovaným emailem. V emailu najdete také odkaz, který Vám po rozkliknutí umožní sledovat svou zásilku.

 

Sledujte svou zásilku

U většiny objednávek je sledování zásilky možné. Informace o tom dostanete v potvrzujícím emailu od internetového obchodu Philips. Kliknutím na odkaz v emailu zjistíte polohu vaší zásilky nebo zkontrolujete stav objednávky..
Zásilky můžete také sledovat přes internetový obchod Philips
Nahoře na stránce klikněte na "Vyhledat objednávku"
Zadejte číslo objednávky a e-mail
Klikněte na "Zobrazit detaily"
Klikněte na "Sledování zásilky"
Doprava zdarma na vaše nákupy.
Pokud máte se sledováním své objednávky problémy, kontaktujte zákaznické centrum internetového obchodu Philips na čísle 228 880 896.

 

Změnit dodací adresu nebo způsob dodání

Po zadání objednávky již bohužel nelze měnit dodací adresu ani způsob dodání. Objednávka je okamžitě zaslána agentuře a v našem systému již nelze měnit.

 

Způsob a cena dopravy

Internetový obchod Philips využívá k dodání zboží služby společnosti GLS ( www.gls-group.eu ).
Doprava je plně pojištěna a zabezpečena. Po doručení zboží nebude rozbaleno ani instalováno. Ujistěte se, prosím, že příjemce podepíše příjmový doklad.
Náklady na dopravu budou automaticky vypočítány a zobrazeny než přikročíte k placení.
Náklady na dopravu můžete také nalézt v potvrzovacím emailu a v online shrnutí objednávky.

 

Jak probíhá převzetí zásilky od kurýrní služby In-Time? Co když zrovna nebudu doma? Mohu ovlivnit čas doručení?

Kurýrní služba Vám zašle sms zprávu s přibližným časem doručení. Pokud víte, že v tento čas a termín nebudete doma, můžete si s kurýrní službou In-Time domluvit jiný termín, který Vám bude lépe vyhovovat.

 

Mohu sledovat svou zásilku?

Pro nás zbytečný segment- eshop ze kterého lokalizujeme poskytuje tuto službu jen u některých providerů doručovacích služeb

 

Další informace o dopravě a doručování zásilek

  • Naše doprava a doručování je plně pojištěné a zcela bezpečné
  • Zásilka Vám bude předána proti podpisu faktury
  • Neposkytujeme službu vybalování a instalace ani odvoz a recyklaci dosloužilých produktů

Doručení je zcela zdarma!

 

Jít zpět nahoru

 

Je doprava a doručování nějak omezeno?

V tuto chvíli bohužel doručujeme zásilky jenom na území České republiky.

 

Za jak dlouho mohu očekávat svou zásilku?

Jakmile vaše zboží opustí náš sklad, zašleme vám email s potvrzením expedice.

Snažíme se vše dělat k nejvyšší spokojenosti zákazníka a objednávky zadané do 14:30 budou za normálních okolností expedovány ten samý pracovní den a doručeny na uvedenou adresu v rozmezí 1-2 pracovních dnů ode dne expedice, pokud:
Je zboží na skladě.
Platební transakce proběhla úspěšně.

 

Vrácení zboží a peněz

Jak vrátím zboží a vyžádám refundaci?

Zboží zakoupené v našem internetovém obchodě můžete vrátit do 14 dní od převzetí zásilky.

Vrácení peněz uskutečníme poté, co obdržíme vaše zboží v reklamačním centru Philips. Jakmile zboží dorazí, zařídíme vrácení peněz na platební kartu, kterou jste použili pro objednávání. Peníze můžete očekávat maximálně do 10 pracovních dnů, poté co obdržíme vaše zboží, v závislosti na původně vybraném způsobu platby. V případě kreditní karty budou peníze zaslány do vaší banky do 10 pracovních dnů od obdržení zboží. S otázkami, kdy budou peníze připsány na váš účet, se prosím obracejte na banku, která kartu vydala. Vrátíme vám příslušnou část nákupní ceny za zboží spolu s obvyklými poplatky za poštovné. Neproplatíme žádné prioritní, expresní ani jiné poštovné. Ujistěte se, prosím, že nám zasíláte všechny originální součásti. Vyhrazujeme si právo strhnout peníze z vámi použité platební karty za všechna chybějící příslušenství a součástky z původního zboží. Dodatečné informace získáte v zákaznickém centru internetového obchodu Philips na čísle 228 880 896.
Proces vracení objednávky je popsán ve Všeobecných obchodních podmínkách, v sekci "7.2.2. Kroky pro odstoupení od smlouvy".

 

Mohu výrobky ve své objednávce bezplatně vyměnit?

Pokud Vám byl dodán Výrobek omylem či je dodán nesprávný, nekompletní nebo vadný Výrobek a domníváte se, že máte nárok na výměnu nebo opravu , kontaktuje prosím společnost Philips od pondělí do pátku mezi 08:00 a 19:00 na tel. čísle: 228 880 896. Uznáme-li nárok na výměnu nebo vrácení Výrobku, nebudou za vrácení Výrobku účtovány žádné náklady. Více informací se dozvíte v našich Všeobecných obchodních podmínkách

 

Kdy se mi vrácené peníze objeví na účtu?

Peníze můžete očekávat maximálně do 10 pracovních dnů, poté co obdržíme vaše zboží, v závislosti na původně vybraném způsobu platby.

 

Obdržel/a jsem vadné, poškozené či nesprávné zboží- co teď?

Pokud Vám byl dodán Výrobek omylem či je dodán nesprávný, nekompletní nebo vadný Výrobek a domníváte se, že máte nárok na výměnu nebo opravu , kontaktuje prosím společnost Philips od pondělí do pátku mezi 08:00 a 19:00 na tel. čísle: 228 880 896. Uznáme-li nárok na výměnu nebo vrácení Výrobku, nebudou za vrácení Výrobku účtovány žádné náklady. Více informací se dozvíte v našich Všeobecných obchodních podmínkách.

 

Co dělat, když je moje zásilka poškozena při přepravě?

Pokud byl obal nebo obsah poškozen při dopravě, můžete zásilku vrátit ve stanovené lhůtě pro vrácení zboží. Zkontrolujte, prosím, zda byla vaše objednávka doručena v pořádku. Obal by měl být zalepen a neotevřen. Pokud jste se zásilkou nespokojeni, nepřijímejte ji a požádejte doručovatele, aby nám ji vrátil. Vždy prosím kontaktujte zákaznické centrum internetového obchodu Philips na čísle 228 880 896. Operátor vám pomůže s dalším postupem.

 

Co dělat, když je výrobek vadný?

Pokud bude vaše zboží vadné (což je nepravděpodobné), máte právo vrátit jej ve stanovené lhůtě pro vrácení zboží. Uschovejte, prosím, všechny obaly, příslušenství a informace o záruce, které jste dostali se zbožím. Je možné, že to vše budete v případě vadného zboží potřebovat. Pokud se rozhodnete zboží vrátit, můžete kontaktovat zákaznické centrum internetového obchodu Philips na čísle 228 880 896. Operátor vám pomůže s dalšími kroky.

 

Jak zruším svoji objednávku?

Vzhledem k tomu, že zpracování objednávky je zcela automatizované, NENÍ možné Vaši objednávku zrušit v době po jejím zadání a před jejím doručení. Vyjímka platí jen pro předobjednávky, které mohou být zrušeny před termínem vydání. Pro více podrobností prosím kontaktujte Philips zákaznickou linku na tel. čísle: 228 880 896.
Pokud máte další, podobné otázky, prosím podívejte se do sekce , "Vrácení, výměna a refundace zboží a zrušení objednávky" na této webové stránce.

Jít zpět nahoru

 

Promo akce, slevy a speciální nabídky

Jak uplatnit slevový poukaz?

Slevy jsou poskytovány po zadání slevového kódu. Pokud jste obdrželi slevový kód, vyplňte jej, prosím, do příslušného pole během zadávání objednávky. Slevový kód musíte napsat přesně tak, jak je zadán, a dodržovat velká a malá písmena. Slevové kódy mohou být uplatněny pouze v daném časovém období. Sleva či akční nabídka bude uplatněna, jakmile podáte objednávku. 
Pokud to není výslovně uvedeno, promoakce a slevové vouchery nelze kombinovat.

 

Jak zjistit, jestli je zboží skladem?

V průběhu nakupování uvidíte u každého produktu následující označení:
Skladem - zboží je dostupné a může být ihned zakoupeno
Mějte na paměti, že během zadávání objednávky může být produkt, který máte v nákupním košíku, vykoupen. Pokud nezbývá mnoho kusů a vy jste si produkt vložili do košíku, může jej koupit jiný zákazník. Vložení zboží do košíku nezaručí, že bude stále na skladě. Musíte dokončit celý proces objednávání.

 

Můžu se těšit na slevové akce?

Chceme být tím nejlepším místem, kde lze zakoupit výrobky Philips. Proto se můžete těšit na skvělé promo akce, speciální nabídky a slevy. Nejspolehlivěji se o nich dozvíte, pokud se přihlásíte k odběru novinek. K odběru novinek se přihlásíte kliknutím na "Marketingová komunikace" a zaškrtnutím možnosti "Odebírat marketingové emaily?" v sekci "Můj účet".

 

Jak získám slevový poukaz?

Slevové poukazy lze získat dvěma základními způsoby:
1) Pokud v době trvání promo akce vaše objednávka překročí určitý obnos, můžete být odměněni slevovým poukazem.
2) Pokud se zaregistrujete do internetového obchodu Philips, dostanete slevový poukaz na váš příští nákup.

Jít zpět nahoru

 

Smazat můj účet

Pokud si svůj účet přejete smazat, prosím přihlaste se do něj a klikněte na možnost “Smazat můj účet”. Tuto volbu potvrďte kliknutím na oranžové tlačítko “Smazat MyPhilips účet”. Ve vyskakovacím okně, které se otevře, potvrďte svoje rozhodnutí kliknutím na “Ano, chci.”

Váš účet bude v následujících třech dnech automaticky smazán.

 Jít zpět nahoru