Spánková apnoe

Kdy mám vyměnit své příslušenství pro spánkovou terapii

Opotřebované příslušenství může snížit účinnost léčby. Zjistěte, kdy je třeba jej vyměnit.

Kdy mám vyměnit součásti své spánkové terapie?

 

Výměna vašeho příslušenství před jeho opotřebením je důležitou součástí spánkové terapie. Podrobné informace týkající se konkrétních produktů naleznete v části možnosti výběru příslušenství.

Známky, že byste měli masku nebo některé její části vyměnit

Příslušenství vykazuje úniky způsobené poškozením těsnění v masce

 

Mastnota obličeje postupem času zhoršuje těsnicí účinek polštářku, a to i při správné hygieně. Pokud pociťujete netěsnosti, neutahujte hlavový popruh. Nadměrné utažení způsobuje nepohodlí, otlaky a může vést k dalším netěsnostem.

Poškozeno nesprávným čištěním

 

Používejte pouze slabý mýdlový roztok. Nepoužívejte mýdla s hydratačními látkami nebo parfémy.  

Maska nesedí dobře

 

Maska, která vám dobře nesedí, vás může nutit k neustálým úpravám a/nebo k přílišnému utažení hlavového popruhu, což zkracuje dobu, po kterou může účinně fungovat. Obraťte se na svého poskytovatele a požádejte jej, aby masku znovu nastavil.

Známky opotřebení nebo poškození

 

Může se jednat o problémy s netěsností, ztrátu tvaru polštářku a/nebo popraskání či roztržení součástí či manžet.

Kdy vyměnit své Philips příslušenství pro spánkovou terapii*

Součást
Doporučený harmonogram
Četnost provádění Medicare
Nosní polštářek
Měsíčně
2x za měsíc
Olivkový polštářek
Měsíčně
2x za měsíc
Celoobličejový polštářek
Měsíčně
1x za měsíc
Filtr, jemný jednorázový
Měsíčně
2x za měsíc
Filtr, pěnový na hrubé částice
Měsíčně
1x za 6 měsíců
Maska
Každé 3 měsíce
1x za 3 měsíce
Hadice
Každé 3 měsíce
1x za 3 měsíce
Hlavový popruh
Každých 6 měsíců
1x za 6 měsíců
Bradový upínací popruh
Každých 6 měsíců
1x za 6 měsíců
Terapeutický přístroj
Každých 10 let
1x za 10 let
* Informujte se u svého poskytovatele zdravotní péče na harmonogram výměny hrazeného příslušenství.

Jak mám vyměnit své příslušenství pro spánkovou terapii?

 

Informujte se u svého poskytovatele zdravotní péče na harmonogram výměny hrazeného příslušenství. Může vám pomoci s vyplněním formulářů pojištění a náhradními díly.