Since your Healthcare facility can consist of multiple locations, departments etc., Philips Healthcare creates Accounts in its Event Management System to group the assets (medical devices).

To make sure all dedicated accounts are visible in the Customer Services Portal for our customer we have created a Parent account to which these related accounts are assigned.

 

If an asset, service case or service contract is not visible or information is not accurate displayed in the Customer Services Portal, please contact your local Philips Customer Services Portal contact.

Our site can best be viewed with the latest version of Microsoft Edge, Google Chrome or Firefox.

Vstupujete na českou webovou stránku Philips Healthcare
Please select the checkbox

Webová stránka je určena pouze osobám, které jsou odborníky (tj. osobám oprávněným zdravotnické prostředky předepisovat nebo vydávat), nebo zaměstnancům poskytovatele zdravotních služeb.

Jste osobou, která splňuje výše uvedená kritéria? Potvrzujete, že jste seznámeni s rizikem, že pokud budete pokračovat na tyto stránky, aniž jste osobou, která splňuje výše uvedená kritéria, hrozí, že informace tam obsažené budete nevhodně interpretovat a dojdete k mylným závěrům?