Domov > Rychlé tipy ohledně stažení produktu

Rychlé tipy ohledně stažení produktu

23. prosince 2021

Jsme tu pro vás, abychom vám poskytli rychlé tipy ohledně stažení produktu.

Ikona stažení SRC, hovořící lékař

Nezastavujte léčbu dříve, než se poradíte se svým lékařem.


Naším cílem je, aby všichni pacienti dostali náhradní zařízení co nejdříve a mohli bez obav pokračovat v léčbě. Během čekání na náhradní zařízení je důležité, abyste se před provedením jakýchkoli změn nebo přerušením léčby poradili se svým lékařem. Přečtěte si oznámení o bezpečnostním upozornění pro pracoviště.

Ikona stažení SRC, e-mailové aktualizace

Pravidelně kontrolujte svůj e-mail, zda obsahuje aktualizace.


Společnost Phillips odesílá pravidelně aktualizace o stažení produktu prostřednictvím e-mailu a nejnovější informace si můžete vždy zkontrolovat na adrese philips.com/src-update. Obdržíte od nás také e-maily s informacemi o stavu vašeho náhradního zařízení. Pokud e-mailové aktualizace nedostáváte, zavolejte na číslo 800 142 990 a nezapomeňte zkontrolovat složku se spamem.

Ikona stažení produktu SRC, odstranění pěny

Nepokoušejte se pěnu odstranit sami.


Pokud se pokusíte opravit zařízení sami nebo pomocí opravné&nbspsady třetí strany, může dojít k zásahu do zařízení a jeho úplnému vyřazení z provozu. Společnost Philips nenabízí k prodeji žádné opravné sady a ani třetím stranám bychom to nepovolili. Opravné práce mohou provádět pouze profesionální pracovníci autorizovaného servisu.

Ikona stažení produktu registrace zařízení SRC

Zaregistrujte své zařízení, i když jste nepoužili metodu čištění ozónem.


I když jste k čištění zařízení nikdy nepoužili ozón, může být toto zařízení přesto dotčeno. Zaregistrujte se zde.

Ikona stažení produktu podvodná aktivita SRC

Dejte si pozor na podvodné aktivity.


Společnost Philips nikdy nebude telefonicky ani e-mailem požadovat informace o vaší kreditní kartě nebo číslo sociálního zabezpečení. Nezapomeňte, že nejlepším zdrojem informací je vždy váš poskytovatel / poskytovatel zdravotnických prostředků dlouhodobé spotřeby nebo společnost Philips.

Co lze očekávat dále

 

Vašim ošetřujícím týmům byly zpřístupněny klinické informace, aby jim pomohly co nejlépe rozhodnout o vašem léčebném plánu. Vzhledem k tomu, že váš lékař zná vaši anamnézu, je nejkvalifikovanější osobou, která může rozhodnout o přínosu nebo riziku setrvání v léčbě do doby, než obdržíte náhradní zařízení.   

 

Chápeme, že čekání na zprávy o tom, kdy a jak bude vaše zařízení opraveno nebo vyměněno, může být frustrující a že načasování je důležité. Usilovně pracujeme na realizaci tohoto stažení produktu a zůstaneme ve spojení s vámi i vaším pečovatelským týmem, abychom vám poskytli nejaktuálnější informace. I když jsme již dosáhli pokroku v zasílání náhradních zařízení a zvýšili jsme výrobní kapacitu, předpokládáme, že dokončení programu oprav a výměny v USA bude trvat přibližně do září 2022.   

 

Informace a odpovědi na často kladené dotazy naleznete na webové stránce philips.com/src-update.

* Toto je oznámení o stažení produktu pouze pro USA a bezpečnostní upozornění pro pracoviště pro zbytek světa. V USA bylo oznámení o stažení klasifikováno úřadem FDA jako stažení třídy I. Zařízení schválená pro opravy a výměnu zahrnují zařízení DreamStation CPAP a BiLevel, zařízení DreamStation ASV a zařízení DreamStation ST/AVAPS.

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Our site can best be viewed with the latest version of Microsoft Edge, Google Chrome or Firefox.

Vstupujete na českou webovou stránku Philips Healthcare
Please select the checkbox

Webová stránka je určena pouze osobám, které jsou odborníky (tj. osobám oprávněným zdravotnické prostředky předepisovat nebo vydávat), nebo zaměstnancům poskytovatele zdravotních služeb.

Jste osobou, která splňuje výše uvedená kritéria? Potvrzujete, že jste seznámeni s rizikem, že pokud budete pokračovat na tyto stránky, aniž jste osobou, která splňuje výše uvedená kritéria, hrozí, že informace tam obsažené budete nevhodně interpretovat a dojdete k mylným závěrům?