Chcete-li získat informace o spotřebních produktech společnosti Philips nebo o podpoře spotřebních produktů, které lze využít u COVID-19, klikněte sem.
    philips lunch and learn survey header
    COVID-19

    Údržba a servis zařízení a vzdálená podpora pro COVID-19

    Máte dotazy? Obraťte se na zástupce společnosti Philips a napište nám na src-cz@philips.com.

    Údržba a servis zařízení

    Vytváření nekritických servisních případů 24 hodin denně, 7 dní v týdnu

     

    Portál zákaznických služeb je online aplikace, která vám umožňuje provádět správu široké škály servisních potřeb na úrovni jednotlivých produktů, na úrovni servisní události, na úrovni zařízení, na úrovni smlouvy a mnohem více.

    Ještě nemáte účet?

    Zlepšení a udržení špičkového provozního výkonu

     

    Servis na dálku společnosti Philips může pomoci zkrátit prostoje zařízení díky prediktivní údržbě, odezvě na výstrahy a proaktivnímu monitorování 24 hodin denně / 7 dnů v týdnu. Získejte přístup ke vzdáleným technickým, klinickým a vzdělávacím službám, které potřebujete k udržení a zlepšení špičkového provozního výkonu svého zařízení, k podpoře a školení zaměstnanců a k udržení spokojenosti pacientů.

    Servisní práce u zákazníka

    Flexibilní servisní smlouvy RightFit, které se přizpůsobují měnícím se potřebám

     

    Naše servisní smlouvy RightFit jsou navrženy tak, aby umožnily používání zobrazovacích systémů, systémů monitorování pacientů a ultrazvukových zařízení s maximální efektivitou. Naše dohody RightFit jsou přizpůsobené pro poskytování podpory, kterou potřebujete pro dosažení klinických, provozních a finančních cílů.

    Naši servisní technici jsou schopní poskytovat služby, které jsou v souladu se směrnicemi pro přístup na vaše pracoviště, a nosí s sebou své osobní ochranné pomůcky. A naše společnost vám může pomoci zvládnout i krátkodobé výzvy.

    Klinické vzdělávací služby pro COVID-19

    Přístup k virtuálnímu a lokálnímu vzdělávání, které pomáhá se správou pacientů s COVID-19.

     

    Pravidelně vytváříme a publikujeme webináře s obsahem týkajícím s COVID-19. Podívejte se, zda nejsou k dispozici aktualizace.

    • Virtuální webináře
    • Virtuální školení a sympozia produktů
    • Zavádění produktů na pracovišti a služby klinického vzdělávání na podporu implementace a realizace

    Jsme s vámi

    uspořádáno

    Uspořádáno pro účinnější pomoc

     
    Naše zdroje a možnosti jsme uspořádali tak, aby pomáhaly pečovatelským systémům s urychleným přístupem k informacím a řešením zdravotní péče a splnily jejich potřeby péče o pacienty.
    přizpůsobení

    Aktivní přizpůsobení

     
    Přizpůsobujeme a zdokonalujeme naše produkty a technologie tak, abychom pomáhali řešit složité problémy onemocnění, populace pacientů a podmínky péče.
    připojení

    Vytváření připojení

     
    Využíváme naši infrastrukturu a platformy, abychom propojili týmy péče a pomohli systémům péče komunikovat co nejefektivněji při orientaci v přípravách, reakcích a uzdravování.
    Upozornění: Ne všechny produkty jsou dostupné ve všech státech. Obraťte se na zástupce společnosti Philips nebo nám zavolejte na číslo +420 548217808, kde získáte kompletní informace o dostupnosti portfolia.