Chcete-li získat informace o spotřebních produktech společnosti Philips nebo o podpoře spotřebních produktů, které lze využít u COVID-19, klikněte sem.

    philips lunch and learn survey header
    COVID-19

    Údržba a servis zařízení a vzdálená podpora pro COVID-19

    Máte dotazy? Obraťte se na zástupce společnosti Philips a napište nám na src-cz@philips.com.

    Údržba a servis zařízení

    Vytváření nekritických servisních případů 24 hodin denně, 7 dní v týdnu

     

    Portál zákaznických služeb je online aplikace, která vám umožňuje provádět správu široké škály servisních potřeb na úrovni jednotlivých produktů, na úrovni servisní události, na úrovni zařízení, na úrovni smlouvy a mnohem více.

    Ještě nemáte účet?

    Zlepšení a udržení špičkového provozního výkonu

     

    Servis na dálku společnosti Philips může pomoci zkrátit prostoje zařízení díky prediktivní údržbě, odezvě na výstrahy a proaktivnímu monitorování 24 hodin denně / 7 dnů v týdnu. Získejte přístup ke vzdáleným technickým, klinickým a vzdělávacím službám, které potřebujete k udržení a zlepšení špičkového provozního výkonu svého zařízení, k podpoře a školení zaměstnanců a k udržení spokojenosti pacientů.

    Servisní práce u zákazníka

    Flexibilní servisní smlouvy RightFit, které se přizpůsobují měnícím se potřebám

     

    Naše servisní smlouvy RightFit jsou navrženy tak, aby umožnily používání zobrazovacích systémů, systémů monitorování pacientů a ultrazvukových zařízení s maximální efektivitou. Naše dohody RightFit jsou přizpůsobené pro poskytování podpory, kterou potřebujete pro dosažení klinických, provozních a finančních cílů.

    Naši servisní technici jsou schopní poskytovat služby, které jsou v souladu se směrnicemi pro přístup na vaše pracoviště, a nosí s sebou své osobní ochranné pomůcky. A naše společnost vám může pomoci zvládnout i krátkodobé výzvy.

    Klinické vzdělávací služby pro COVID-19

    Přístup k virtuálnímu a lokálnímu vzdělávání, které pomáhá se správou pacientů s COVID-19.

     

    Pravidelně vytváříme a publikujeme webináře s obsahem týkajícím s COVID-19. Podívejte se, zda nejsou k dispozici aktualizace.

    • Virtuální webináře
    • Virtuální školení a sympozia produktů
    • Zavádění produktů na pracovišti a služby klinického vzdělávání na podporu implementace a realizace

    Jsme s vámi

    uspo?�d�no image

    Uspořádáno pro účinnější pomoc

     
    Naše zdroje a možnosti jsme uspořádali tak, aby pomáhaly pečovatelským systémům s urychleným přístupem k informacím a řešením zdravotní péče a splnily jejich potřeby péče o pacienty.

    p?izp?soben� image

    Aktivní přizpůsobení

     
    Přizpůsobujeme a zdokonalujeme naše produkty a technologie tak, abychom pomáhali řešit složité problémy onemocnění, populace pacientů a podmínky péče.

    p?ipojen� image

    Vytváření připojení

     
    Využíváme naši infrastrukturu a platformy, abychom propojili týmy péče a pomohli systémům péče komunikovat co nejefektivněji při orientaci v přípravách, reakcích a uzdravování.

    Upozornění: Ne všechny produkty jsou dostupné ve všech státech. Obraťte se na zástupce společnosti Philips nebo nám zavolejte na číslo 1-800-345-6443, kde získáte kompletní informace o dostupnosti portfolia.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    You are about to visit the Philips USA website.

    I understand

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    You are about to visit the Philips USA website.

    I understand

    Our site can best be viewed with the latest version of Microsoft Edge, Google Chrome or Firefox.

    This webpage content is intended for Healthcare Professionals Only, not for general public
    Please select the checkbox

    Note:

    I confirm that I am aware of a risk should I continue to this website despite not being a Professional, there is a risk that I will interpret the thereby provided information incorrectly and I will come to false conclusions.