Chcete-li získat informace o spotřebních produktech společnosti Philips nebo o podpoře spotřebních produktů, které lze využít u COVID-19, klikněte sem.
concerto banner image
COVID-19

Jsme s vámi

Podpora a řešení, která vám pomohou při péči o pacienty s COVID-19.

obrázek linie
obrázek linie
covid
Reakce společnosti Philips na pandemii COVID-19

    Zdroje pro zdravotnické odborníky

    ikona podpory

    Klinická podpora & zdroje pro řízení COVID-19


    Získejte přístup k podpoře produktů, včetně informací o čištění a dezinfekci, výukových videí a dalších informací.
    Kritická péče a monitorování pacientů
    Diagnostické zobrazování
    Ultrazvuk
    Ventilátory a respirační péče

    Často kladené dotazy týkající se zdravotní péče při onemocnění COVID-19

    Jaké filtry by se měly používat v našich neinvazivních a invazivních ventilátorech?
    Je důležité si uvědomit, že ventilátor V60 / V60 Plus je navržen se třemi vrstvami filtrů: filtrem přívodu vzduchu, bakteriálním filtrem hlavního průtoku a filtrem na exspiračním portu pacientského okruhu. Zákazníkům se doporučuje, aby dodržovali pokyny v uživatelské příručce k ventilátoru V60 / V60 Plus a filtrovali vzduch pro dodávku pacientovi pomocí filtru vstupu vzduchu, aby vždy používali bakteriální filtr hlavního průtoku na připojení dýchacího okruhu pacienta, a je doporučeno použití filtru na exspiračním portu pacientského okruhu.
    Lze přístroj V60 použít pro podporu invazivního ventilátoru?
    Přístroj V60 prokázal výkon jak při invazivní, tak neinvazivní ventilaci. Ventilátor Philips Respironics V60 je mikroprocesorem řízený systém s dvouúrovňovým přetlakem v dýchacích cestách (BiPAP), který zajišťuje neinvazivní ventilaci s pozitivním tlakem a podporu invazivní ventilace pro spontánně dýchající dospělé a děti.
    Zajistí výdechová filtrace 100% ochranu proti výdechovému plynu pacienta?
    I když účinně filtruje (> 99,99% účinnost) vydechovaný plyn procházející výdechovým portem, u většiny rozhraní pacienta bude unikat určité množství plynu z důvodu nechtěné netěsnosti v místě, kde je polštářek v kontaktu s pokožkou.
    Jak často by měl být vyměňován bakteriální filtr?
    Frekvence a čas výměny filtrů se bude lišit v závislosti na pacientovi a použití. Doporučuje se měnit filtr mezi pacienty a v pravidelných intervalech (nebo podle údajů výrobce).
    Mohu používat nemocniční utěrky s bělidlem k dezinfekci masek Philips/Respironics?
    Přečtěte si kompletní návod k obsluze, ve kterém je uvedeno: Nepoužívejte bělidlo, alkohol, čisticí roztoky obsahující bělidlo nebo alkohol nebo čisticí roztoky obsahující kondicionéry nebo zvlhčující látky.
    Dokáží vzduchové filtry na ultrazvukových systémech odfiltrovat COVID-19?
    Chladicí systémy a systémové filtry společnosti Philips jsou stejně jako jiné zdravotnické přístroje navrženy tak, aby zajistily správnou funkci přístrojů v řadě nemocničních a klinických prostředí. Filtry chladicího systému jsou navrženy tak, aby zabránily hromadění prachu a částic v našich systémech, ale nebyly navrženy pro filtrování patogenů. Většina systémových filtrů ultrazvukových výrobků Philips je vyjímatelná uživatelem a lze je čistit a dezinfikovat. Řídíme se oficiálními pokyny vládní agentury CDC ohledně klasifikace přenosu a mechanismů pro virus SARS-CoV-2.
    Jaké snímače doporučujeme pro ultrazvuk plic?
    Preference se liší. U malých pacientů mohou být nejlepší lineární pole, ale zakřivené břišní snímače fungují dobře. Zakřivená pole jsou nejvhodnější pro plíce jako celek, ale srdeční snímače fungují dobře a mohou skenovat plíce i srdce.
    Zvýšila společnost Philips výrobu ventilátorů a dalších produktů pro kritickou péči?

    Společnost Philips nepřetržitě pracuje na zvýšení výroby nemocničních ventilátorů a dalších produktů pro kritickou péči, aby pomohla diagnostikovat a léčit pacienty s novým koronavirem (COVID-19). Jak jsme původně sdělili v březnu, v květnu zdvojnásobujeme výrobu nemocničních ventilátorů a do třetího čtvrtletí roku 2020 dosáhneme čtyřnásobného nárůstu.

     

    Naše úsilí o zvýšení výroby zahrnovalo:

    • Najímání dalších zaměstnanců do výroby a přesouvání současných zaměstnanců za účelem okamžité podpory zvýšené poptávky
    • Přidání výrobních linek a zvýšení počtu směn na nepřetržitou výrobu
    • Úzkou spolupráci s dodavateli společnosti Philips na zajištění dodávek materiálů pro zvýšení objemu výroby v našich výrobních závodech
    • Využití inovačních schopností společnosti Philips ke změně účelu souvisejících řad produktů s cílem vyřešit zvýšenou poptávku
    • Spolupráce se smluvními výrobci z řad třetích stran – společnostmi Jabil a Flex

     

    Naše nejnovější prohlášení naleznete ve zpravodajském centru společnosti Philips.

    Jaké další produkty a služby podporující diagnostiku a léčbu nemoci COVID-19 společnost Philips nabízí?

    Mezi naše aktuálně nejpotřebnější produkty patří monitory vitálních funkcí pacientů a přenosné ventilátory a spotřební materiál pro neinvazivní a invazivní ventilaci, která je vhodná pro léčbu široké škály respiračních stavů.

     

    Produkty a řešení společnosti Philips pro správu COVID-19 zahrnují:

    • Řešení pro místa poskytování kritické péče pro léčbu respiračního onemocnění. Patří mezi ně řešení pro monitorování vitálních funkcí pacienta a detekce nepatrných změn, ventilátory a zdravotnický spotřební materiál pro invazivní, neinvazivní a smíšenou ventilaci pro léčbu široké škály respiračních stavů.
    • Diagnostické zobrazovací systémy a služby, včetně CT, mobilního diagnostického rentgenového snímkování a ultrazvuku jako pomoc při diagnostice respiračních stavů.
    • Nemocniční řešení telemedicínské péče pro centrální monitorování a správu pacientů na jednotce intenzivní péče (program Philips eICU) a řešení telemedicínské péče pro poskytovatele péče a pacienty v domácí péči.

     

    Další informace o našich řešeních pro správu COVID-19 naleznete zde.

    Jak může moje nemocnice nebo vláda získat pomoc od společnosti Philips?
    Společnost Philips aktivně spolupracuje s nemocnicemi, odvětvím zdravotnických technologií, s vládami, Světovou zdravotnickou organizací a dalšími zdravotnickými orgány, aby zajistila a zařídila výrobu a přepravu lékařských přístrojů pro záchranu života a zdravotnických služeb a řešila tak kritické požadavky na péči v souvislosti s onemocněním COVID-19. Pokud nejste aktuálním zákazníkem nebo jste zástupce vlády, můžete nás kontaktovat zde.
    Mohu si koupit ventilátor od společnosti Philips pro sebe nebo pro někoho blízkého?

    Invazivní a neinvazivní ventilátory Philips nejsou k dispozici pro prodej jednotlivcům a lze je prodávat pouze nemocnicím, poskytovatelům domácích zdravotnických přístrojů (označovaným jako společnosti DME), zdravotnickým zařízením pro dlouhodobou péči, lékařským transportům a vládním organizacím.

    Společnost Philips nabízí široký sortiment výrobků pro respiraci a kyslík, které jsou k dispozici na lékařský předpis. Zde si můžete prohlédnout naše portfolio produktů pro spánek a dýchání.

    Jaký je nejlepší způsob, jak kontaktovat společnost Philips a požádat o pomoc nebo podporu během epidemie COVID-19?
    Pokračujte ve spolupráci s obchodním zástupcem nebo místními obchodními zástupci. Pokud potřebujete hovořit s někým z vedení společnosti Philips, může vám vedoucí vašeho účtu nebo místní obchodní zástupce pomoci tyto diskuze uskutečnit. Pokud nejste aktuálním zákazníkem, kontaktujte nás zde.
    Jaké zdroje školení a technické podpory jsou k dispozici?

    Pro další školení o používání zařízení Philips jsme vyvinuli výuková videa, která jsou přístupná prostřednictvím naší webové stránky Philips Řešení při COVID-19.

     

    Pro technickou podporu a servis výrobků důrazně doporučujeme, aby servis ventilátorů společnosti Philips prováděl pouze vyškolený servisní personál, který má znalosti a zkušenosti s našimi ventilátory a který si přečetl a dodržuje pokyny v servisní příručce.

    Kdo může získat díly potřebné k opravě těchto ventilátorů?
    Zákazníci mohou nadále objednávat díly přímo od obchodního zástupce společnosti Philips nebo od technické podpory. Poskytovatelé služeb z řad třetích stran mohou nadále objednávat díly prostřednictvím distributorů.
    Jak ovlivní COVID-19 kontinuitu podnikání společnosti Philips?

    Společnost Philips udržuje systém řízení obchodní kontinuity, který je v souladu a je certifikován podle mezinárodní normy pro kontinuitu podnikání ISO 22301:2012. Neustále přezkoumáváme preventivní opatření na základě pokynů Světové zdravotnické organizace a pokynů od národních kompetentních orgánů.

     

    Navzdory pandemii COVID-19 byla společnost Philips schopna pokračovat ve svém podnikání po celém světě. Podle očekávání je v nejvíce postižených oblastech patrná snížená poptávka po našem portfoliu spotřebitelských produktů a zvýšená poptávka po našem portfoliu profesionálních zdravotnických služeb.

     

    Společnost Philips má výrobní kapacity po celém světě, přičemž výrobní závody se nacházejí v Severní Americe, Latinské Americe, Evropě a Asii, včetně několika v Číně. V souladu s naším systémem kontinuity podnikání jsme implementovali příslušné bezpečnostní protokoly na všech našich světových pracovištích.

    Jaké další úsilí společnost Philips vyvíjí, aby pomohla komunitám dotčeným epidemií COVID-19?
    Nadace Philips Foundation vyvíjí celosvětové úsilí v boji proti vypuknutí nákazy COVID-19 v Číně, Keni, Itálii a dalších zemích. Nadace Philips Foundation je ústřední platformou pro aktivity společnosti Philips v oblasti sociální odpovědnosti založené na přesvědčení, že díky inovaci a spolupráci dokážeme vyřešit některé z nejobtížnějších světových problémů a účinně zasáhnout tam, kde na tom opravdu záleží. Aktualizace se pravidelně objevují ve zpravodajském centru společnosti Philips .

    Výuková videa pro léčbu COVID-19

    Začínáme se zařízením E30 – úvodní video

    Philips Respironics E30

    video začínáme

    video pokyny pro model v60

    Philips Respironics V60

    Použití pro invazivní ventilaci

    Philips MobileDiagnost wDR – mobilní digitální radiografický systém

    Systém Philips MobileDiagnost wDR

    Mobilní digitální radiografický systém

    Školicí video o monitorování pacienta

    Pacientské monitory Philips IntelliVue

    Základní funkce

    Školení pro monitorování pacientů

    Pacientské monitory Philips IntelliVue

    Popis alarmů

    v680 – úvod
    Ventilátor Philips respironics V680 Kapitola 1 snadno použitelný ventilátor Trilogy 100 je určen pro použití v domácnosti, nemocnici a akutní péči

    Nejvyhledávanější produkty v oblasti zdravotní péče při COVID-19

    •  
      Respironics Ventilator

      Respironics V60

      • Supports both invasive and noninvasive ventilation
      • Advanced performance with enhanced monitoring and alarms
      • CPAP (with C-Flex), S/T, PCV, AVAPS, PPV (optional) modes
    •  
      Respironics V680 Critical Care Ventilator

      Respironics V680  

      • Switching from IV to NIV is fast and easy
      • Single and dual-limb circuits
      • Auto-escalating alarm
    •  
      Respironics Ventilator

      Respironics Trilogy 202

      • Invasive/noninvasive ventilation for patients 5kg and above
      • Auto-adaptive technology can help patient synchrony and therapy acceptance
      • Up to six hours* of battery life supports portability
    •  
      V60 Plus Ventilator

      V60 Plus  

      • Supports both invasive and noninvasive ventilation
      • Advanced performance with enhanced monitoring and alarms
      • HFT, CPAP (with C-Flex), S/T, PCV, AVAPS, PPV (optional) modes
    •  
      MobileDiagnost Mobile digital radiography system

      MobileDiagnost wDR

      • Mobile X-ray system can access all hospital areas
      • Fast, high-quality images enhance patient experience
      • UNIQUE image processing for consistent image quality
    Poskytovatelé klinické péče diskutují o tématech souvisejících s léčbou COVID-19.

    Zkušenosti z první linie

     

    Klinické a provozní okolnosti v echografickém oddělení během pandemie COVID-19 a po ní

     

    9. června

    Klinická odpověď na COVID-19

     

    Zpráva od Dr. Adam Seivera, vedoucího lékařské kanceláře pro analytiku monitorování a terapeutickou péči společnosti Philips.

    Školení k přístroji Philips Respironics E30

     

    Tento webový seminář o ventilátoru Philips Respironics E30 se zaměřuje na přehled zařízení.

    Jsme s vámi

    uspořádáno

    Uspořádáno pro účinnější pomoc

     
    Naše zdroje a možnosti jsme uspořádali tak, aby pomáhaly pečovatelským systémům s urychleným přístupem k informacím a řešením zdravotní péče a splnily jejich potřeby péče o pacienty.
    přizpůsobení

    Aktivní přizpůsobení

     
    Přizpůsobujeme a zdokonalujeme naše produkty a technologie tak, abychom pomáhali řešit složité problémy onemocnění, populace pacientů a podmínky péče.
    připojení

    Vytváření připojení

     
    Využíváme naši infrastrukturu a platformy, abychom propojili týmy péče a pomohli systémům péče komunikovat co nejefektivněji při orientaci v přípravách, reakcích a uzdravování.
    Sledování činnosti komunity, která zachraňuje životy, nás stále naplňuje nadějí a motivuje nás k tomu, abychom se soustředili na své hlavní povinnosti: plnění kritických potřeb zákazníků, zajištění zdraví a bezpečnosti zaměstnanců a podporu zdraví lidí po celém světě.

    Zkoušíte nás kontaktovat?

    ikona podpory

    Podpora zdravotnických produktů

     

    Zavolejte nám na číslo +420 548217808

    Podpora spotřebních produktů
    Dotazy týkající se médií