1
Support

Platba

Platební metody

Jaké jsou možnosti platby?
Přehled platebních metod najdete zde. Všechny platební metody jsou zdarma, neúčtujeme žadné transakční poplatky.

Pomohla vám tato informace?

Slevové poukazy

Jak uplatním slevový kupón?
Slevový kupón můžete uplatnit v nákupním košíku vložením slevového kódu do pole „Zadejte kód slevového kupónu“ a kliknutím na tlačítko „Uplatnit“. Na jednu objednávku můžete použít pouze jeden slevový kód. Některé slevové kódy mohou být neplatné pro určité kategorie produktů nebo pro již zlevněné produkty.

Pomohla vám tato informace?

Co dělat, pokud se při uplatnění slevového kupónu zobrazí chyba?
Slevové kódy rozlišují malá a velká písmena. Pomlčky (-) nebo jiné speciální znaky jsou také nedílnou součástí kódu. Kód musí být vložen bez mezer, které mohou vzniknou při kopírování kódu. Pokud jste vyzkoušeli všechny možnosti a slevový kód stále nefunguje, prosím kontaktujte nás.

Pomohla vám tato informace?

Chyba při placení

Moje platba byla neúspěšná.

Aby nedocházelo k chybám při placení, doporučujeme jako fakturační adresu uvést adresu poskytnutou Vaší bance. Také zkontrolujte platnost platební karty a dostatek prostředků na účtu. U některých karet je potřeba aktivovat možnost placení online. Prověřte nastavení karty pro možnost platby online. Prověřte denní, týdenní a měsíční limity karty. Tedy jakou částku můžete utratit dle nastavených limitů karty. Ujistěte se, že nedošlo k přečerpání limitů. 

Vymazání mezipaměti (cache) a cookies ve Vašem prohlížeči může pomoci. Doporučujeme zkusit platbu opakovat, ideálně jinou platební kartou. 

Pokud problém přetrvává, prosím kontaktujte Vaši banku nebo vydavatele platební karty.

V případě, že výše uvedené bylo prověřeno a stále je problém s placení kartou,kontaktujte nás. Prosím, uveďte relevantní číslo objednávky, email, informaci o chybovém hlášení a případě datum a hodinu kdy byla realizována neúspěšná objednávka.

Pomohla vám tato informace?

Faktury

Jak si mohu stáhnout fakturu?
Během 1-2 pracovních dnů od vytvoření objednávky obdržíte fakturu e-mailem. Jakmile bude faktura dostupná, můžete si ji také stáhnout ve Vašem zákaznickém účtu na stránkách Philips online obchodu. Přihlašte se k Vašemu účtu. Klikněte na „Zobrazit historii objednávek“. Zvolte číslo objednávky a pro stažení klikněte na vybranou fakturu.

Pomohla vám tato informace?