Aby nedocházelo k chybám při placení, doporučujeme jako fakturační adresu uvést adresu poskytnutou Vaší bance. Také zkontrolujte platnost platební karty a dostatek prostředků na účtu. U některých karet je potřeba aktivovat možnost placení online. Prověřte nastavení karty pro možnost platby online. Prověřte denní, týdenní a měsíční limity karty. Tedy jakou částku můžete utratit dle nastavených limitů karty. Ujistěte se, že nedošlo k přečerpání limitů.
Vymazání mezipaměti (cache) a cookies ve Vašem prohlížeči může pomoci. Doporučujeme zkusit platbu opakovat, ideálně jinou platební kartou.
Pokud problém přetrvává, prosím kontaktujte Vaši banku nebo vydavatele platební karty.
V případě, že výše uvedené bylo prověřeno a stále je problém s placení kartou,kontaktujte nás. Prosím, uveďte relevantní číslo objednávky, email, informaci o chybovém hlášení a případně datum a hodinu kdy byla realizována neúspěšná objednávka.