• Doprava zdarma na vše

  • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

  • Nákup přímo od Philips

  • Vrácení zboží do 30 dní

1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Platba

    Platební metody

    Jaké jsou možnosti platby?
    Momentálně je možné platit platební kartou Visa, Visa Electron, Visa Debit, Mastercard, Mastercard Debit, Ekonto a Maestro. Všechny platební metody jsou zdarma, neúčtujeme žadné transakční poplatky.

    Pomohla vám tato informace?

    Slevové poukazy

    Jak uplatním slevový kupón?
    Slevový kupón můžete uplatnit v nákupním košíku vložením slevového kódu do pole „Zadejte kód slevového kupónu“ a kliknutím na tlačítko „Uplatnit“. Na jednu objednávku můžete použít pouze jeden slevový kód. Některé slevové kódy mohou být neplatné pro určité kategorie produktů nebo pro již zlevněné produkty.

    Pomohla vám tato informace?

    Co dělat, pokud se při uplatnění slevového kupónu zobrazí chyba?
    Ujistěte se, že poukaz uplatňujete na základě platných podmínek použití poukazu. Promokód rozlišuje malá a velká písmena a jakékoli pomlčky (-) nebo další speciální znaky jsou součástí kódu. Zadejte celý promokód poukazu tak, jak vidíte na příkladu níže. 
    voucher
    Pokud jste zkusili vše a promokód i přes to nefunguje, kontaktujte nás. Rádi vám pomůžeme.

    Pomohla vám tato informace?

    Chyba při placení

    Moje platba byla neúspěšná.

    Aby nedocházelo k chybám při placení, doporučujeme jako fakturační adresu uvést adresu poskytnutou Vaší bance. Také zkontrolujte platnost platební karty a dostatek prostředků na účtu. U některých karet je potřeba aktivovat možnost placení online. Prověřte nastavení karty pro možnost platby online. Prověřte denní, týdenní a měsíční limity karty. Tedy jakou částku můžete utratit dle nastavených limitů karty. Ujistěte se, že nedošlo k přečerpání limitů. 

    Vymazání mezipaměti (cache) a cookies ve Vašem prohlížeči může pomoci. Doporučujeme zkusit platbu opakovat, ideálně jinou platební kartou. 

    Pokud problém přetrvává, prosím kontaktujte Vaši banku nebo vydavatele platební karty.

    V případě, že výše uvedené bylo prověřeno a stále je problém s placení kartou,kontaktujte nás. Prosím, uveďte relevantní číslo objednávky, email, informaci o chybovém hlášení a případně datum a hodinu kdy byla realizována neúspěšná objednávka.

    Pomohla vám tato informace?

    Faktury

    Jak si mohu stáhnout fakturu?

    Svoji fakturu obdržíte prostřednictvím e-mailu během 2 až 4 pracovních dnů od zadání objednávky. Upozorňujeme, že můžete faktury obdržet samostatně v případě, že vaše objednávka obsahuje více výrobků od různých prodejců.


    Pokud jste neobdrželi fakturu prostřednictvím e-mailu během 2 až 4 pracovních dnů od zadání objednávky na výrobky z oblasti kávy, péče o ovzduší, kuchyňských spotřebičů, péče o oděvy a péče o podlahu, kontaktujte nás.


    Jakmile bude faktura na výrobky z oblasti osobní péče, péče o matku a dítě a péče o ústní dutinu k dispozici, můžete si ji stáhnout prostřednictvím svého účtu v prodejně Philips. Přihlásit se ke svému účtu. Klikněte na možnost „Zobrazit historii objednávek“. Vyberte číslo objednávky, poté kliknutím stáhněte danou fakturu.
    Upozorňujeme, že náhradní díly jsou fakturovány zvlášť.


    Chcete mít k faktuře přístup bez nutnosti vytvoření účtu? Svůj e-mail a číslo objednávky můžete zadat zde. Poté klikněte na tlačítko vpravo a fakturu si stáhněte.

    Fakturu

    Pomohla vám tato informace?

    Kontaktujte nás přes Messenger


    Rádi vám na Facebooku zodpovíme vaše dotazy. Jsme k dispozici pondělí - pátek (8:00 - 22:00) a sobota - neděle (10:00 - 22:00).

    You are about to visit a Philips global content page

    You are about to visit the Philips USA website.

    You are about to visit a Philips global content page

    You are about to visit the Philips USA website.

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.