1
Support

Objednání

Vytvoření objednávky

Jak si mohu objednat produkt?

Pro vytvoření objednávky postupujte následovně:

 

1. Kliknutím na oranžové tlačítko „Vložit do košíku“ přidejte produkt do svého nákupního košíku. 

2. Pokud jste již přihlášeni, můžete ihned pokračovat v objednávce. Nejste přihlášeni? Pak se můžete přihlásit ke svému zákaznickému účtu na stránce Philips online obchodu, můžete si vytvořit nový účet nebo pokračovat v nákupu jako host.

3. Objednávku Vám přepravní společnost může doručit na zvolenou adresu.

4. Vyberte si jednu z platebních metod a objednávku zaplaťte.

5. E-mailem Vám zašleme potvrzení objednávky.

6. Jakmile bude objednávka odeslána, obdržíte kód pro sledování zásilky.

 

Podobné dotazy:

Jakým způsobem mohu zaplatit 

Kdy bude moje objednávka odeslána 

Pomohla vám tato informace?

Změna nebo zrušení objednávky

Jak zruším objednávku?

Aby Vaše objednávka byla doručena co nejrychleji, všechny objednávky  zpracováváme automaticky. Pro zrušení objednávky kontaktujte naši zákaznickou podporu.

 

Pokud se rozhodnete vrátit přijatou zásilku, přečtěte si prosím informace níže.

 

Podobné dotazy:

Jak postupovat při vrácení produktu

Pomohla vám tato informace?

Jak mohu změnit doručovací adresu?
Změnu doručovací adresy po odeslání objednávky lze realizovat po obdržení sledovacího kódu zásilky. Doporučujeme Vám vyčkat na obdržení sledovacího kódu zásilky po expedici objednávky z našeho skladu. Následně můžete kontaktovat přepravní společnost se žádostí o změnu doručovací adresy. Prosím berte na vědomí, že se změnou doručovací adresy Vám tým zákaznického servisu Philips nemůže pomoci.

Pomohla vám tato informace?

Stav objednávky

Moje objednávka byla automaticky zrušena.
Výjimečne musíme objednávku zrušit. Nejčastěji je to proto, že zboží v momentě expedice objednávky ve skladu není dostupné. V tomto případě Vás informujeme e-mailem. Vyberte si prosím podobný produkt nebo jinou verzi objednaného produktu a vytvořte novou objednávku. Produkt, který není skladem,  není možné objednat. Všechny platby spojené se zrušenou objednávkou budou automaticky vráceny. Omlouváme se Vám za způsobené komplikace.

Pomohla vám tato informace?

Jak mohu zjistit stav objednávky?

Stav objednávky můžete jednoduše zkontrolovat kliknutím na tento odkaz. Zadejte číslo Vaší objednávky a e-mailovou adresu a klikněte na „Vyhledat objednávku“.

 

Podobné dotazy:

Jak mohu sledovat stav doručení objednávky?

Pomohla vám tato informace?

Stav skladových zásob

Je vybraný produkt skladem?
Produkty, které jsou skladem, jsou označeny zeleným štítkem „Je skladem“ a oranžovým tlačítkem „Vložit do košíku“. Produkty, které nejsou dostupné, jsou označeny červeným štítkem „Není skladem“ a nelze je přidat do košíku. Produkt, který není skladem, není možné zakoupit.

Pomohla vám tato informace?