Pro vytvoření objednávky postupujte následovně:
1. Kliknutím na oranžové tlačítko „Vložit do košíku“ přidejte produkt do svého nákupního košíku.
2. Pokud jste již přihlášeni, můžete ihned pokračovat v objednávce. Nejste přihlášeni? Pak se můžete přihlásit ke svému zákaznickému účtu na stránce Philips online obchodu, můžete si vytvořit nový účet nebo pokračovat v nákupu jako host.
3. Objednávku Vám přepravní společnost může doručit na zvolenou adresu.
4. Vyberte si jednu z platebních metod a objednávku zaplaťte.
5. E-mailem Vám zašleme potvrzení objednávky.
6. Jakmile bude objednávka odeslána, obdržíte kód pro sledování zásilky.
Podobné dotazy:
• Jakým způsobem mohu zaplatit
• Kdy bude moje objednávka odeslána
Vyzkoušejte jedno z následujících doporučení:
1. Objednávku provádějte na počítači, nikoliv na telefonu nebo tabletu.
2. Vymažte mezipaměť na Vašem zařízení (klávesovou zkratkou CTRL+SHIFT+DEL).
3. Objednávku uskutečněte v anonymním okně (CTRL+SHIFT+N) jako host (nepřihlášený uživatel).
Dále doporučujeme zkontrolovat:
1. Je zvolené oslovení oslovení Pán/Paní?
2. Jsou v kolonce pro „Číslo popisné” zadané pouze číslice? Pokud se v této kolonce objeví jakékoli jiné znaky, např. lomítko, systém to neakceptuje.
3. Máte v PSČ mezeru mezi prvními třemi a posledními dvěma číslicemi?
Pokud chyba i přes provedení těchto doporučení přetrvává, prosím kontaktujte nás.
Aby Vaše objednávka byla doručena co nejrychleji, všechny objednávky zpracováváme automaticky. Pro zrušení objednávky kontaktujte naši zákaznickou podporu.
Pokud se rozhodnete vrátit přijatou zásilku, přečtěte si prosím informace níže.
Podobné dotazy:
Stav objednávky můžete jednoduše zkontrolovat kliknutím na tento odkaz. Zadejte číslo Vaší objednávky a e-mailovou adresu a klikněte na „Vyhledat objednávku“.
Podobné dotazy:
• Jak mohu sledovat stav doručení objednávky?