• Doprava zdarma na vše

  • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

  • Nákup přímo od Philips

  • Vrácení zboží do 30 dní

1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Support

    Objednání

    Pozor icon
    Kvůli technickým problémům vám může e -mail s potvrzením objednávky přijít se zpožděním. Pokud nebude doručen do 48 hodin, kontaktujte nás.
    Pozor icon
    Kvůli technickým problémům možná neobdržíte e-mail s potvrzením odeslání. Pracujeme na tom, abychom to vyřešili co nejdříve. Vaše objednávka je však zpracovávána správně a bude doručena v rámci očekávané dodací lhůty.
    Pozor icon
    Kvůli velkému množství objednávek jsou dodací lhůty v současné době delší než obvykle. Děláme vše pro to, abychom vaši objednávku doručili co nejdříve. Po odeslání objednávky vám bude zaslán e -mail.
    Pozor icon
    V současné době zpracováváme velké množství hovorů. Na lince budete možná muset čekat déle. Zvažte, že zavoláte v jinou dobu. Omlouváme se za vzniklé potíže.
    Pozor icon
    Z důvodu rušného období je doba zpracování vrácení peněz v současné době delší než obvykle. Děláme vše, co je v našich silách, abychom požadavky zpracovali co nejrychleji. Po dokončení vám bude odeslán potvrzovací e -mail.
    Pozor icon
    Z důvodu plánované údržby možná nebudete moci dočasně zakoupit výrobky na našich webových stránkách. Pracujeme na tom, abychom tento problém co nejdříve vyřešili, a omlouváme se za vzniklé potíže. Naše výrobky můžete stále nakupovat u jiných prodejců.
    Pozor icon
    Z důvodu plánované údržby můžete dočasně obdržet e -mail s potvrzením objednávky se zpožděním. Na zpracování a dodání vaší objednávky to nemá vliv. Pokud jste neobdrželi potvrzení objednávky do 48 hodin, kontaktujte nás.
    Pozor icon
    Z důvodu údržby systému není možné aktuálně přidat vybrané produkty do košíku. Prosím, vraťte se pro Váš nákup později. Děkujeme za pochopení.
    Pozor icon
    Kvůli technických problémům možná nebudete moci dočasně platit na našich webových stránkách za výrobky prostřednictvím [PAYMENT_METHOD]. Pracujeme na tom, abychom to co nejdříve vyřešili, a omlouváme se za vzniklé potíže. Mezitím můžete použít jiný způsob platby nebo nakupovat naše výrobky u jiných prodejců.
    Pozor icon
    Pokud voláte ohledně bezpečnostního nápravného opatření některých produktů Philips Respironics pro spánkovou a respirační terapii navštivte webové stránky: www.philips.com/src-update

    Vytvoření objednávky

    Jak si mohu objednat produkt?

    Pro vytvoření objednávky postupujte následovně:

     

    1. Kliknutím na oranžové tlačítko „Vložit do košíku“ přidejte produkt do svého nákupního košíku. 

    2. Pokud jste již přihlášeni, můžete ihned pokračovat v objednávce. Nejste přihlášeni? Pak se můžete přihlásit ke svému zákaznickému účtu na stránce Philips online obchodu, můžete si vytvořit nový účet nebo pokračovat v nákupu jako host.

    3. Objednávku Vám přepravní společnost může doručit na zvolenou adresu.

    4. Vyberte si jednu z platebních metod a objednávku zaplaťte.

    5. E-mailem Vám zašleme potvrzení objednávky.

    6. Jakmile bude objednávka odeslána, obdržíte kód pro sledování zásilky.

     

    Podobné dotazy:

    Jakým způsobem mohu zaplatit 

    Kdy bude moje objednávka odeslána 

    Pomohla vám tato informace?

    V objednávkovém procesu se vyskytla chyba.

     

    Vyzkoušejte jedno z následujících doporučení: 

                   

    1. Objednávku provádějte na počítači, nikoliv na telefonu nebo tabletu. 

    2. Vymažte mezipaměť na Vašem zařízení (klávesovou zkratkou CTRL+SHIFT+DEL).

    3. Objednávku uskutečněte v anonymním okně (CTRL+SHIFT+N) jako host (nepřihlášený uživatel).

     

    Dále doporučujeme zkontrolovat:

                  

    1. Je zvolené oslovení oslovení Pán/Paní?

    2. Jsou v kolonce pro „Číslo popisné” zadané pouze číslice? Pokud se v této kolonce objeví jakékoli jiné znaky, např. lomítko, systém to neakceptuje.

    3. Máte v PSČ mezeru mezi prvními třemi a posledními dvěma číslicemi?

     

    Pokud chyba i přes provedení těchto doporučení přetrvává, prosím kontaktujte nás.

    Pomohla vám tato informace?

    Změna nebo zrušení objednávky

    Jak zruším objednávku?

    Aby Vaše objednávka byla doručena co nejrychleji, všechny objednávky  zpracováváme automaticky. Pro zrušení objednávky kontaktujte naši zákaznickou podporu.

     

    Pokud se rozhodnete vrátit přijatou zásilku, přečtěte si prosím informace níže.

     

    Podobné dotazy:

    Jak postupovat při vrácení produktu

    Pomohla vám tato informace?

    Jak mohu změnit doručovací adresu?
    Změnu doručovací adresy po odeslání objednávky lze realizovat po obdržení sledovacího kódu zásilky. Doporučujeme Vám vyčkat na obdržení sledovacího kódu zásilky po expedici objednávky z našeho skladu. Následně můžete kontaktovat přepravní společnost se žádostí o změnu doručovací adresy. Prosím berte na vědomí, že se změnou doručovací adresy Vám tým zákaznického servisu Philips nemůže pomoci.

    Pomohla vám tato informace?

    Stav objednávky

    Moje objednávka byla automaticky zrušena.
    Výjimečne musíme objednávku zrušit. Nejčastěji je to proto, že zboží v momentě expedice objednávky ve skladu není dostupné. V tomto případě Vás informujeme e-mailem. Vyberte si prosím podobný produkt nebo jinou verzi objednaného produktu a vytvořte novou objednávku. Všechny platby spojené se zrušenou objednávkou budou automaticky vráceny. Omlouváme se Vám za způsobené komplikace.

    Pomohla vám tato informace?

    Jak mohu zjistit stav objednávky?

    Stav objednávky můžete jednoduše zkontrolovat kliknutím na tento odkaz. Zadejte číslo Vaší objednávky a e-mailovou adresu a klikněte na „Vyhledat objednávku“.

     

    Podobné dotazy:

    Jak mohu sledovat stav doručení objednávky?

    Pomohla vám tato informace?

    Stav skladových zásob

    Je vybraný produkt skladem?
    Produkty, které jsou skladem, jsou označeny zeleným štítkem „Je skladem“ a oranžovým tlačítkem „Vložit do košíku“. Produkty, které nejsou dostupné, jsou označeny červeným štítkem „Není skladem“ a nelze je přidat do košíku. Produkt, který není skladem, není možné zakoupit.

    Pomohla vám tato informace?

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.