1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    • Doprava zdarma na vše

    • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

    • Nákup přímo od Philips

    • Vrácení zboží do 30 dní

    Výrobky

    Opatření v souvislosti s koronavirem


    Naší hlavní prioritou je zdraví a bezpečnost našich zákazníků a zaměstnanců. V tomto nelehkém období proto přijímáme veškerá nezbytná opatření.

     

    Pečlivě sledujeme pokyny Světové zdravotnické organizace (WHO) a místních orgánů. Následně odpovídajícím způsobem aktualizujeme přijatá opatření.

     

    Náš online obchod je otevřený jako obvykle. I za těchto náročných okolností děláme vše pro to, abychom vám i nadále poskytovali servis, který od nás očekáváte.

    Doručení zboží


    Naše sklady a distribuční partneři přijímají nezbytná hygienická opatření pro bezpečné doručení zboží k vám domů. Neustále sledujeme situaci a velmi úzce spolupracujeme s našimi partnery, abychom zajistili dodržování všech příslušných zdravotních a hygienických opatření.

     

    V některých městech a obcích mohou být výdejní místa zavřená, ale doručení k vám domů funguje.

    Vrácení zboží

     

    Vrácené zboží vyzvedneme zdarma u vás doma prostřednictvím společnosti DPD. Aktuální omezení služeb společnosti DPD najdete na www.dpd.com/cz.

     

    U objednávek od 1. března do 30. červen 2020 se doba pro vrácení prodlužuje na 30 dní od data nákupu.

    Péče o zákazníky 


    Naši pracovníci Péče o zákazníky jsou vám i nadále k dispozici. Může se stát, že se změní provozní doba nebo během hovoru uslyšíte další hluk na pozadí. Na základě vládního doporučení naši kolegové pracují z domova.

     

    Odpovědi na nejčastější dotazy a příručky jsou k dispozici na domácí stránce Podpory.

     

    Kontakty na zákaznickou podporu jsou uvedeny v sekci Kontakty

    Servis a opravy 

     

    Vzhledem k aktuální mimořádné situaci (COVID-19), mohou být servisní střediska dočasně uzavřena nebo mohou mít omezený provoz. Pro ověření aktuálního stavu doporučujeme kontaktovat přímo vybrané servisní středisko. (Seznam servisních partnerů)

    Opatření, která přijímáme, jsou pro zdraví a bezpečnost všech. To je naše hlavní priorita. Děkujeme za pochopení během této mimořádné situace.

    Nejčastější dotazy

    Mohu stále učinit objednávku na webových stránkách Philips?
    Ano, webové stránky Philips jsou plně funkční. Můžete pokračovat v on-line nakupování.

    Pomohla vám tato informace?

    Bude moje objednávka doručena včas?
    Dodací termíny mohou být ovlivněny dopadem přijatých opatření. Vaše objednávka bude doručena co nejdříve to bude možné. Budeme vás průběžně informovat.

    Pomohla vám tato informace?

    Mohu vyzvedávat objednávky na výdejním místě?
    Doporučujeme zvolit doručení domů namísto výdejního místa. Preventivními opatřeními vlády byly uzavřeny všechny maloobchodních provozovny (obchody, restaurace, bary, hospody) na dobu neurčitou. S dotazy na konkrétní zásilku prosím kontaktuje přímo společnnost DPD.

    Pomohla vám tato informace?

    Co když potřebuji vrátit objednávku?

    Prodloužili jsme dobu pro vrácení zboží  na 30 dní ode dne nákupu u všech výrobků objednaných v našem internetovém obchodě. Vrácené zboží bude vyzvedáváno zdarma u vás doma společností DPD.

     

    Pro vrácení řádně zabaleného výrobku a objednání bezplatného vyzvednutí na Vámi uvedené adrese vyplňte náš online formulář: Vrátit zboží.

     

    Vice na https://www.philips.cz/c-w/podpora/returns.html

    Pomohla vám tato informace?

    Je bezpečné obdržet zásilku?

    V našich skladech jsme zavedli přísná bezpečnostní opatření. Doporučujeme, abyste si po obdržení jakékoliv zásilky umyli ruce. 

     

    WHO uvádí, že „pravděpodobnost, že se infikovaná osoba nakazí komerčním zbožím je nízká a riziko nakažením viru, který způsobuje COVID-19, z balíčku, který byl přenášen, přepravován a vystaven různým podmínkám a teplotě, je také nízké."

    Pomohla vám tato informace?

    Mohu stále nechat svůj výrobek opravit v autorizovaném servisním středisku?

    Servisní střediska jsou v některých zemích dočasně zavřena nebo mají omezený provoz. Doporučujeme se před návštěvou obrátit přímo na vámi vybrané servisní středisko. (Seznam servisních partnerů)

     

    Další odpovědi najdete na Domácí stránce podpory

     

    Pomohla vám tato informace?