0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Můj robot na vysávání a vytírání řady Philips HomeRun 9000 se zasekává

    Zveřejněno dne 21. října 2024

    Pokud se váš robot na vysávání a vytírání řady Philips HomeRun 9000 zasekává, přečtěte si níže, jaké jsou možné příčiny a řešení. 

    Xu9000

    Robot Philips HomeRun může uvíznout kvůli nábytku. Může se například pokusit přejet přes základnu kancelářské židle a uvíznout. Takové situaci lze předejít tím, že v aplikaci Philips HomeRun nastavíte oblasti s omezeným úklidem, prostřednictvím kterých robotovi řeknete, kde nemá uklízet. 

    Pro roboty řady 9000: 

    1. Přejděte na domovskou obrazovku a klepněte na tlačítko „Editor map“ v pravém dolním rohu mapy. 
    1. Vyberte oblast, kterou chcete nastavit: 

    Můžete nastavit následující zakázané zóny:


    Virtuální zeď nebo oblast bez přístupu   
    Virtuální zdi a oblasti bez přístupu můžete použít k: 

    • Chránili křehké předměty. Robot je schopen rozpoznat pouze předměty, které mají výšku alespoň 2 cm a délku a šířku větší než 2,5 cm. 
    • Zabránili tomu, aby robot při úklidu uvízl. 

    Poznámka:

    • Robot může uvíznout na kobercích s vysokým vlasem, kobercích s třásněmi nebo na velmi světlých kobercích, např. v koupelně. Robot také nedokáže detekovat kabely na podlaze. 
    • Nepoužívejte robota na místech, kde by mohl být částečně nebo zcela pokryt vodou. 

     
    Oblast bez vytírání
    Vytvořte oblasti bez vytírání, které zabraňují robotu vytírat koberce nebo předložky. Poznámka: Robot se vyhne oblastem bez vytírání, když je robot v režimech „Vysávání a vytírání“, „Vysávání a následné vytírání“ a „Vytírání“. 

     

    Oblast bez vysávání 

    Vytvořením oblastí bez vysávání zabráníte robotovi v přístupu do oblastí, které nechcete vysávat.  

    Poznámka: Robot se vyhne oblastem bez vysávání, když je robot v režimech „Vysávání a vytírání“, „Vysávání a následné vytírání“ a „Vysávání“. 

     

    Koberce 

    Váš robot zvládne čistit podlahy i koberce. Robot však může mít problémy s vysokými koberci, běhouny s třásněmi nebo velmi jemnými koberci, jako jsou ty používané v koupelnách. V takovém případě můžete nastavit oblasti s omezeným úklidem. Jak na to naleznete v části „Nábytek“.  Tip: Chcete-li předejít tomu, aby se robot zasekával na třásních koberce, můžete třásně schovat pod koberec a přilepit koberec k podlaze oboustrannou páskou. 

     

    Kabely 

    Robot neumí detekovat malé kabely, do kterých se snadno zamotají jeho kolečka. Před začátkem úklidu se ujistěte, že jsou z jeho cesty odstraněny všechny kabely a šňůry. Pokud to není možné, vždy můžete nastavit zakázané zóny. Jak na to naleznete v sekci „Nábytek“.  

    Pokud se robot zablokuje zamotaným drátem či kabelem: 

    • Zastavte robota a sejměte kryt kartáče. 
    • Zkontrolujte, zda se hlavní kartáč nezasekl, a zkontrolujte, zda se něco nezaseklo v bočním kartáči: vyjměte boční nebo hlavní kartáč, odstraňte kabel, znovu nasaďte boční a hlavní kartáč. 

     

    Senzory 

    Robot je vybaven pokročilými snímači, díky kterým se vyhne nábytku. Pokud se snímače znečistí, robot může mít problém s rozeznáním objektů a nevyhne se jim. K otření prachu ze senzorů můžete použít čistý, suchý měkký hadřík. 

    Pokud výše zmíněná řešení nepomohla problém vyřešit, kontaktujte nás a my vám zajistíme další pomoc. 

    Senzory Xu9000
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.