• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Můj robot na vysávání a vytírání Philips HomeRun řady 9000 se nenabíjí

    Zveřejněno dne 21. října 2024

    Pokud se robot na vysávání a vytírání HomeRun řady 9000 nenabíjí, možné příčiny a řešení naleznete v článku níže.

    Xu9000

    Když se robot vrátí do stanice, spustí se automatické nabíjení. Bílá kontrolka LED na robotovi bude pomalu blikat, když se robot začne nabíjet. Pokud se robot nenabíjí, zkontrolujte následující: 

    • Ověřte, že jste stanici připojili k zásuvce a robota zapnuli. 
    • Ujistěte se, že je robot správně umístěn ve stanici. Pokud nejsou nabíjecí kontakty vyrovnané, nebude se robot nabíjet. Otočte robota do správné polohy a postavte jej na podlahu před stanici. Robot zajede do správné polohy ve stanici. Pokud má robot vybitou baterii, umístěte ho přímo na nabíjecí kontakty. 
    • Zkontrolujte, že nabíjecí kontaktní body na robotu a stanici nejsou znečištěné. 
    • Zkontrolujte, zda robot není uložen na příliš horkém nebo příliš studeném místě. Nabíjejte a skladujte robota při teplotě mezi 8 °C a 35 °C. 
    • Možná bude nutné vyměnit baterii. Minimální životnost dobíjecí baterie je dva roky. 

    Poznámka: Robota můžete vzít do servisního střediska Philips, kde dobíjecí baterii vymění. 

     

    Pokud výše zmíněná řešení nepomohla problém vyřešit, kontaktujte nás a my vám zajistíme další pomoc.

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.