0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Můj robot na vysávání a vytírání Philips HomeRun řady 9000 neuklízí správně

    Zveřejněno dne 21. října 2024

    Můj robot na vysávání a vytírání Philips HomeRun řady 9000 neuklízí správně

    Xu9000
    1. Podívejte se, zda nádoba na prach není plná a v případě potřeby ji vyprázdněte. 
    2. Vyčistěte omyvatelný filtr vzduchu v nádobě na prach a ujistěte se, že je omyvatelný filtr do nádoby správně umístěn.  Poznámka: Nesestavujte jej, dokud je mokrý. 
    3. Zkontrolujte, zda v otáčivém mopu neuvízly překážky. Odpojte čisticí modul, vyjměte otáčivý mop a odstraňte případné překážky. 
    4. Podívejte se, zda se v kartáčích něco nezachytilo a ujistěte se, že jsou hlavní i vedlejší kartáče čisté a bez chlupů a nečistot.  
    5. Zkontrolujte, zda není třeba vyměnit otáčivý mop. Pokud je podložka příliš opotřebovaná, nebude vytírat efektivně a je potřeba ji vyměnit. Nový otáčivý mop můžete zakoupit prostřednictvím aplikace (Nastavení > Údržba > náhradní balení vytírací podložky XV1491) nebo na webových stránkách společnosti Philips. 

    Níže se podívejte na video, která vám podle modelu robota ukáže údržbu krok za krokem.

    Play Pause
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.