0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Můj robot na vysávání a vytírání Philips HomeRun řady 9000 se nevrací do stanice

    Zveřejněno dne 21. října 2024

    Pokud se robot na vysávání a vytírání Philips HomeRun řady 9000 nevrací do stanice typu „vše v jednom“, naleznete níže možné příčiny a řešení.

    Xu9000

    Váš robotický vysavač se po dokončení úklidu nebo po vybití baterie automaticky vrátí do stanice typu „vše v jednom“ a začne se nabíjet. Chcete-li zajistit, aby se váš robot vrátil do stanice typu „vše v jednom“: 

    • Ujistěte se, že robot není blokován; otevřete všechny dveře na jeho trase a odstraňte všechny překážky v blízkosti stanice. 
    • Ověřte, že je stanice připojena do zásuvky. Pokud tomu tak není, robot nemůže stanici najít. 
    • Zkontrolujte, zda jste nevytvořili virtuální stěny nebo zóny zákazu pohybu, zákazu vytírání a zákazu vysávání příliš blízko stanice nebo na cestě robota zpět do stanice. 
    • Neumisťujte stanici na ostré sluneční světlo, do blízkosti schodiště nebo pod nábytek: tím zablokujete infračervený signál, který robotu pomáhá najít cestu zpět do stanice. 
    • Nainstalujte stanici na místo s dobrým pokrytím Wi-Fi. 
    • Zkontrolujte, zda máte po stranách a vpředu stanice dostatek prostoru. Po obou stranách stanice musí zůstat volný prostor 0,5 m a před stanicí 1 m. 
    • Umístěte stanici na tvrdou podlahu, nikoli na měkké podlahy, jako jsou koberce nebo předložky. 
    • Stanice musí stát na rovném povrchu u zdi. 
    • Ujistěte se, že kolečko neprokluzuje. Použijte suchý hadřík, kterým kolečko otřete, a vysušte vodu u zásobníku a na podlaze.  
    • Zkontrolujte, zda nejsou přední otočné kolečko a hlavní kolečka zaseknutá a zanesená vlasy, pískem atd. Z koleček odstraňte cizí předměty a zkuste, jestli se správně otáčí. Poté vytáhněte přední kolečko, abyste odstranili cizí předměty.  
    • Zkontrolujte, zda nejsou snímače robota nebo stanice znečištěné. Vyčistěte všechny snímače robota a stanice suchým hadříkem. 

    Pokud řešení výše s problémem nepomohou, obraťte se na nás a zajistíme vám další pomoc. 

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.