Chcete-li robota spárovat s aplikací Philips HomeRun, uveďte robota zpět do nastavení Wi-Fi současným stisknutím a podržením tlačítek návrat a start/stop po dobu 3 sekund, dokud se na robotovi nezobrazí bílé skenovací světlo. Poté postupujte podle instrukcí na obrazovce. Pokud se párování nezdaří, vyřešte problém podle níže uvedených kroků:
- Ukončete aplikaci HomeRun.
- Zkontrolujte připojení svého chytrého telefonu k síti Wi-Fi. Pokud máte pomalé připojení, vypněte a zapněte router.
- Stanice robota typu „vše v jednom“ by měla být umístěna na místě s dobrým pokrytím Wi-Fi. Přesuňte stanici typu „vše v jednom“ blíže ke směrovači, aby byl signál Wi-Fi silnější.
- Zkontrolujte, zda jste vybrali správný model.
- Zkontrolujte své heslo k síti Wi-Fi. Zkontrolujte, zda jste v aplikaci zadali správné heslo pro domácí síť Wi-Fi.
- Zkontrolujte, zda používáte nejnovější verzi aplikace Philips HomeRun. Za tímto účelem přejděte do obchodu s aplikacemi a zkontrolujte, zda je k dispozici aktualizace.
- Zkontrolujte, zda je robot v režimu nastavení Wi-Fi. Aby bylo možné aplikaci úspěšně spárovat, musí být robot v režimu nastavení Wi-Fi.
- Stiskněte a podržte současně tlačítko start/stop a tlačítko návratu po dobu tří sekund. Kontrolka na robotovi začne blikat bíle, což signalizuje, že je robot v režimu nastavení Wi-Fi.
Poznámka:
Že se párování Wi-Fi nezdařilo, poznáte podle toho, že kontrolka na robotovi bliká žlutě.
Pokud řešení výše s problémem nepomohou, obraťte se na nás ohledně dalších informací.
Podívejte se na naše videa níže, v závislosti na modelu, kde najdete pokyny krok za krokem, jak robota připojit k aplikaci.