• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Můj robot na vysávání a vytírání řady Philips HomeRun 9000 se nepřipojuje k aplikaci Philips HomeRun

    Zveřejněno dne 21. října 2024

    Pokud se robot řady Philips HomeRun 9000 nepřipojí k aplikaci Philips HomeRun, pročtěte si článek níže a zjistěte možné příčiny a řešení.

    Xu9000

    Chcete-li robota spárovat s aplikací Philips HomeRun, uveďte robota zpět do nastavení Wi-Fi současným stisknutím a podržením tlačítek návrat a start/stop po dobu 3 sekund, dokud se na robotovi nezobrazí bílé skenovací světlo. Poté postupujte podle instrukcí na obrazovce. Pokud se párování nezdaří, vyřešte problém podle níže uvedených kroků: 

    • Ukončete aplikaci HomeRun. 
    • Zkontrolujte připojení svého chytrého telefonu k síti Wi-Fi. Pokud máte pomalé připojení, vypněte a zapněte router. 
    • Stanice robota typu „vše v jednom“ by měla být umístěna na místě s dobrým pokrytím Wi-Fi. Přesuňte stanici typu „vše v jednom“ blíže ke směrovači, aby byl signál Wi-Fi silnější. 
    • Zkontrolujte, zda jste vybrali správný model. 
    • Zkontrolujte své heslo k síti Wi-Fi. Zkontrolujte, zda jste v aplikaci zadali správné heslo pro domácí síť Wi-Fi. 
    • Zkontrolujte, zda používáte nejnovější verzi aplikace Philips HomeRun. Za tímto účelem přejděte do obchodu s aplikacemi a zkontrolujte, zda je k dispozici aktualizace. 
    • Zkontrolujte, zda je robot v režimu nastavení Wi-Fi. Aby bylo možné aplikaci úspěšně spárovat, musí být robot v režimu nastavení Wi-Fi. 
    • Stiskněte a podržte současně tlačítko start/stop a tlačítko návratu po dobu tří sekund. Kontrolka na robotovi začne blikat bíle, což signalizuje, že je robot v režimu nastavení Wi-Fi. 

    Poznámka:

    Že se párování Wi-Fi nezdařilo, poznáte podle toho, že kontrolka na robotovi bliká žlutě. 

    Pokud řešení výše s problémem nepomohou, obraťte se na nás ohledně dalších informací. 
     

    Podívejte se na naše videa níže, v závislosti na modelu, kde najdete pokyny krok za krokem, jak robota připojit k aplikaci. 

    Dětský zámek Xu9000
    Play Pause
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.