• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Nedaří se mi propojit ohřívač nebo ventilátor Philips s aplikací

    Zveřejněno dne 28. srpna 2024
    Pokud se vám nedaří propojit ohřívač nebo ventilátor Philips s aplikací, možné příčiny a řešení najdete v níže uvedeném článku.
     
    Důvodů, proč spojení Wi-Fi mezi vaším zařízením a chytrým telefonem nefunguje, může být několik. Problém vyřešte pomocí následujícího postupu:
    1. Ujistěte se, že je váš chytrý telefon připojen ke 2,4GHz domácí síti Wi-Fi, nikoli k 5GHz nebo veřejné síti Wi-Fi. Aby spárování proběhlo úspěšně, doporučujeme před zahájením procesu párování vypnout mobilní data.
    2. Nezapomeňte také na chytrém telefonu povolit následující položky: „Poloha“, „Úložiště“, „Bluetooth“ a „Místní síť“.
    3. Ujistěte se, že jste zadali správné heslo k síti Wi-Fi, protože se v něm rozlišují velká a malá písmena a má délkové omezení na 63 znaků. Nezapomeňte, že speciální symboly nejsou povoleny, proto je nepoužívejte.
    4. Zkontrolujte, zda je název (SSID) vaší domácí sítě Wi-Fi správný. Nezapomeňte, že v názvu sítě se rozlišují malá a velká písmena.
    5. Pokud na chytrém telefonu používáte síť VPN, před zahájením procesu párování ji vypněte.
    6. Pokud máte na směrovači nastaven seznam povolených zařízení, který blokuje párování, deaktivujte jej, aby párování proběhlo úspěšně.
    7. Zařízení i chytrý telefon udržujte ve vzdálenosti do 10 metrů od směrovače Wi-Fi.
    8. Aplikaci je třeba mít zaktualizovanou na nejnovější verzi.
    9. Upozorňujeme, že jiná elektronická zařízení, zdroje jiskřivého světla nebo signální stanice mohou připojení Wi-Fi narušovat. Pokuste se přístroj od takových zdrojů udržovat dále a zkuste ho znovu spárovat se sítí Wi-Fi.
    Pokud tyto kroky nepomohly vyřešit problém, další informace o síti Wi-Fi vyhledejte v aplikaci nebo nás kontaktujte.
     
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.