Důvodů, proč spojení Wi-Fi mezi vaším zařízením a chytrým telefonem nefunguje, může být několik. Problém vyřešte pomocí následujícího postupu:
- Ujistěte se, že je váš chytrý telefon připojen ke 2,4GHz domácí síti Wi-Fi, nikoli k 5GHz nebo veřejné síti Wi-Fi. Aby spárování proběhlo úspěšně, doporučujeme před zahájením procesu párování vypnout mobilní data.
- Nezapomeňte také na chytrém telefonu povolit následující položky: „Poloha“, „Úložiště“, „Bluetooth“ a „Místní síť“.
- Ujistěte se, že jste zadali správné heslo k síti Wi-Fi, protože se v něm rozlišují velká a malá písmena a má délkové omezení na 63 znaků. Nezapomeňte, že speciální symboly nejsou povoleny, proto je nepoužívejte.
- Zkontrolujte, zda je název (SSID) vaší domácí sítě Wi-Fi správný. Nezapomeňte, že v názvu sítě se rozlišují malá a velká písmena.
- Pokud na chytrém telefonu používáte síť VPN, před zahájením procesu párování ji vypněte.
- Pokud máte na směrovači nastaven seznam povolených zařízení, který blokuje párování, deaktivujte jej, aby párování proběhlo úspěšně.
- Zařízení i chytrý telefon udržujte ve vzdálenosti do 10 metrů od směrovače Wi-Fi.
- Aplikaci je třeba mít zaktualizovanou na nejnovější verzi.
- Upozorňujeme, že jiná elektronická zařízení, zdroje jiskřivého světla nebo signální stanice mohou připojení Wi-Fi narušovat. Pokuste se přístroj od takových zdrojů udržovat dále a zkuste ho znovu spárovat se sítí Wi-Fi.
Pokud tyto kroky nepomohly vyřešit problém, další informace o síti Wi-Fi vyhledejte v aplikaci nebo nás kontaktujte.