• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Nemohu propojit svůj kuchyňský spotřebič Philips s aplikací NutriU

    Zveřejněno dne 10. listopadu 2023
    Pokud se vám nedaří propojit kuchyňské zařízení Philips s aplikací NutriU, zkontrolujte prosím řešení popsaná v článku níže.
    Upozorňujeme, že s jedním účtem NutriU můžete vždy propojit pouze jednu fritézu Airfryer. 
    Pokud si nejste jistí, jestli je vaše fritéza Philips Airfryer s připojením nebo bez připojení, zkontrolujte, jestli číslo modelu naleznete v sekci „Připojené fritézy Airfryer“ v seznamu zařízení NutriU. Upozorňujeme, že tento seznam je pouze příklad, může se lišit podle vaší země.
    Poznámka:
    Volba špatného čísla modelu může zabránit aplikaci NutriU v připojení se ke kuchyňskému spotřebiči. Číslo modelu naleznete na nálepce na štítku na spodní straně spotřebiče a začíná písmeny HD nebo NA. Pokud je například číslo na štítku spotřebiče HD9280/90, zvolte v aplikaci NutriU HD9280.
    kontrola modelu
    • Ujistěte se, že vaše domácí síť funguje správně a že máte k dispozici připojení k internetu.
    • Zkontrolujte, zda vaše domácí síť pracuje na frekvenci 2,4 GHz, protože zařízení Philips je vybaveno modulem WiFi 11 b/g/n s frekvencí 2,4 GHz. 
    • Je-li domácí Wi-Fi router nakonfigurován tak, aby měl jedno 5GHz síťové nastavení, musí být přepnut do režimu dvoupásmové sítě a telefon musí být připojen k síti 2,4 GHz.
    • Zajistěte připojení svého chytrého telefonu k internetu.
    • Pokud používáte připojení VPN, vypněte jej, protože by mohlo způsobit potíže.
    • Ujistěte se, že máte nainstalovanou nejnovější verzi aplikace NutriU (zkontrolujte v obchodě App Store). 
    • Pokud bylo kuchyňské zařízení již dříve připojeno k NutriU, odstraňte jej z karty spotřebiče v NutriU. 
    • Vymažte mezipaměť aplikace NutriU v nastavení.
    • Odpojte kuchyňské zařízení, počkejte 30 sekund a znovu jej připojte.
    • Pouze fritéza HD9880 Airfryer a parní hrnec NX0960 Air Cooker: ujistěte se, že je v nabídce Nastavení/Nástroje -> Nastavení WiFi povolena funkce WiFi.
    • Pouze parní hrnec NX0960 Air Cooker: obnovte nastavení WiFi na displeji parního hrnce Air Cooker v nabídce Nástroje → Nastavení.
    • Spusťte proces párování z aplikace NutriU na kartě „Spotřebiče“ (viz obrázek níže).
    • Postupujte podle pokynů na obrazovce v aplikaci NutriU.
    • Další podrobnosti naleznete také v uživatelské příručce vašeho kuchyňského zařízení. Najdete ji na adrese www.philips.com/support

    Poznámka: V některých případech, když jste během párování připojení k síti Philips Setup, se může stát, že vám telefon nabídne připojení k lepší síti Wi-Fi s internetovým připojením. Tuto nabídku odmítněte, protože by došlo k narušení párování.

     
    proces párování
    Pokud v aplikaci NutriU narazíte na chybový kód Error 3 nebo Conn-3 a již jste provedli dříve zmíněné kroky, pokračujte takto:
    1. Ukončete proces párování.
    2. Pokud se spotřebič objeví v seznamu „Připojená zařízení“ na kartě „Spotřebiče“, vymažte jej ze seznamu.
    3. Zkontrolujte, jestli je kuchyňský spotřebič již spárovaný s vaší Wi-Fi – to poznáte podle nepřerušovaného světla Wi-Fi LED na displeji spotřebiče.
    4. Pokud ano, pak restartujte párování na kartě „Spotřebiče“ v aplikaci NutriU a na první obrazovce použijte funkci „Přeskočit nastavení“ (pro přeskočení nastavení Wi-Fi) (viz obrázek níže).
    5. Pokud ne, proveďte na spotřebiči dvě nebo tři po sobě jdoucí resetování do továrního nastavení. Po každém resetování spotřebič vypojte ze zásuvky na dvě minuty, než jej zase připojíte. Poté znovu zkuste provést párování s aplikací NutriU.

    Pokud ani jedno řešení nezabírá, kontaktujte nás.
     
    Přeskočit nastavení
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.