• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Rodičovská jednotka chůvičky s připojením Philips Avent se nenabíjí

    Zveřejněno dne 21. listopadu 2022

    Pokud máte problémy s nabíjením rodičovské jednotky, následujte tyto tipy, které vám pomohou problém vyřešit.

    • Zkontrolujte, že k nabíjení využíváte originální napájecí adaptér, který byl dodán s jednotkou, a zkontrolujte, že není poškozený. Zkontrolujte, že k nabíjení využíváte originální napájecí adaptér, který byl dodán s jednotkou, a zkontrolujte, že není poškozený.
    • Pokud se rodičovská jednotka nabíjí déle než 3 hodiny, je možné, že byla během nabíjení zapnutá. Zajistěte, aby rodičovská jednotka byla během nabíjení vypnutá.
    • Nabíjení rodičovské jednotky v blízkosti tepelného zdroje může způsobit dočasné přerušení napájení. Přesuňte rodičovskou jednotku od tepelného zdroje a pokračujte v nabíjení, pokud je to nutné.
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.