• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Rodičovská jednotka chůvičky s připojením Philips Avent nepřehrává zvuk

    Zveřejněno dne 21. listopadu 2022
    Pokud rodičovská jednotka nepřehrává zvuk, postupujte podle následujících tipů, které pomohou problém vyřešit:
    • Pokud se přenáší zvuk z dětské jednotky, na rodičovské jednotce budou svítit zvukové kontrolky, které reagují na zvuk. Zkontrolujte, že kontrolka pro připojení i rodičovská jednotka jsou zapnuté.
    • Je možné, že rodičovská jednotka má vypnutý zvuk nebo má úroveň zvuku příliš nízko. Zapněte zvuk na rodičovské jednotce stisknutím kulatého tlačítka a zvýšením hlasitosti.
    • Je možné, že úroveň citlivosti v rodičovském nastavení je příliš nízká. Zvyšte úroveň citlivosti v rodičovském nastavení. 
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.