• Doprava zdarma na vše

  • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

  • Nákup přímo od Philips

  • Vrácení zboží do 30 dní

1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Získejte přesně takovou podporu, jakou potřebujete
    Hledáte pro svůj výrobek konkrétní řešení?

    Nedaří se mi spárovat kávovar Saeco s domácí sítí Wi-Fi

    Pokud máte potíže s připojením kávovaru Saeco k domácí síti Wi-Fi, zde naleznete možné příčiny potíží spolu s jednoduchými radami, jak potíže vyřešit.

    Název domácí sítě se neobjevuje v seznamu sítí

    Pokud na seznamu dostupných sítí nevidíte svou domácí síť, zkontrolujte následující:

    •    Připojte kávovar k domácí síti Wi-Fi 802.11 b/g/n s frekvencí 2,4 GHz. (Frekvenční pásmo 5 GHz není podporováno)
    • Pokud je název vaší domácí sítě Wi-Fi (SSID) skrytý, kávovar nebude schopný tuto síť najít. Dočasně překonfigurujte router domácí sítě tak, aby byl název sítě Wi-Fi viditelný. Po úspěšném připojení k domácí síti Wi-Fi můžete její název opět skrýt. 

    Potíže s nastavením domácí sítě Wi-Fi

    Pokud potřebujete vyřešit další potíže s připojením kávovaru Saeco, projděte si následující kontrolní seznam:

    •    Resetujte místní router / přístupový bod k síti Wi-Fi a znovu spusťte nastavení sítě
    • Ujistěte se, že zadáváte správné přihlašovací údaje a heslo
    • Umístěte přístroj blíže k routeru / přístupovému bodu k síti Wi-Fi a zkuste to znovu
    • Připojte kávovar k domácí síti Wi-Fi 802.11 b/g/n s frekvencí 2,4 GHz. (Frekvenční pásmo 5 GHz není podporováno)

    Zkuste provést nastavení sítě Wi-Fi ještě jednou a postupujte podle pokynů na obrazovce.

    Připojení k síti Wi-Fi se ztrácí

    Pokud kávovar Saeco ztratil připojení k domácí síti Wi-Fi, zkontrolujte následující:
    •    Vaše domácí síť funguje správně (připojení k internetu je k dispozici)
    • Router ani heslo k síti Wi-Fi se nezměnily
    • Kávovar je zapnutý
    • Kávovar není příliš daleko od routeru
    • Kávovar není příliš blízko u jiných objektů a přístrojů, které by mohly blokovat signál Wi-Fi.

    Pokud se potíže nepodařilo vyřešit, kontaktujte nás.

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.