• Doprava zdarma na vše

  • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

  • Nákup přímo od Philips

  • Vrácení zboží do 30 dní

1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Z kávovaru Saeco nelze vyjmout spařovací jednotku

    Zveřejněno dne 2021-10-04
    Jestliže z kávovaru Saeco nelze vyjmout spařovací jednotku, níže naleznete řešení tohoto problému.

    Ozubené kolečko spařovací jednotky není v neutrální poloze.

    Abyste mohli spařovací jednotku vyjmout, musí být nastavena do neutrální polohy. Následujícím způsobem nastavte ozubené kolečko spařovací jednotky uvnitř přístroje do neutrální polohy:
    1.    Zavřete servisní dvířka a umístěte vše do správné polohy (nádržku na vodu / nádobku na odkapávání / nádobu na mletou kávu).
    2.    Stisknutím vypínače přístroj VYPNĚTE. Počkejte, než se přístroj přestane vydávat veškeré zvuky (může to trvat až 15–20 sekund).
    3.    Otevřete servisní dvířka a zkuste znovu vyjmout spařovací jednotku tak, že stisknete tlačítko „PUSH“ na pravé straně, jednotku uchopíte a vytáhnete ji směrem k sobě.
    Play Pause

    Přístroj je stále v režimu odstraňování vodního kamene.

    Pokud je kávovar Saeco stále v režimu odstraňování vodního kamene, spařovací jednotku nelze vyjmout. Abyste problém vyřešili, ukončete proces odstraňování vodního kamene a poté pokus opakujte. 

    Pokud se problém nepodaří odstranit pomocí uvedených řešení, obraťte se na nás a zajistíme vám další pomoc.
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.