• Doprava zdarma na vše

  • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

  • Nákup přímo od Philips

  • Vrácení zboží do 30 dní

1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Mléko z kávovaru Saeco není dobře napěněné

    Zveřejněno dne 2021-10-04
    Pokud má mléko napěněné kávovarem Saeco nižší kvalitu než jste očekávali, vyzkoušejte následující tipy, jak tento problém vyřešit sami.

    Mléko není dostatečně vychlazené

    Kvalitu napěnění může ovlivňovat teplota mléka. Pro vytvoření dokonalé mléčné pěny doporučujeme vždy používat vychlazené mléko.

    Dostatečné množství mléka

    Pro prevenci nasávání vzduchu a zajištění dokonalého výsledku napěnění je nutné použít dostatek mléka. Zkuste mléčnou pěnu vylepšit zvýšením množství mléka.

    Doporučený druh mléka

    S různými druhy mléka lze dosáhnout odlišného množství a kvality pěny. Doporučujeme používat některý z následujících druhů mléka:
    •    Polotučného kravské mléko
    •    Plnotučné kravské mléko
    •    Bezlaktózové mléko

    Systém na mléko je znečištěný

    Před použitím mléčného systému se vždy ujistěte, že jsou všechny jeho díly čisté (při čištění postupujte podle pokynů v uživatelské příručce nebo v častých dotazech). 

    Čištění systému okruhu mléka kávovaru vždy věnujte zvláštní pozornost. Snažte se předejít zaschnutí mléka v okruhu, protože zaschlé mléko se obtížně odstraňuje.

    Pro důkladné čištění můžete použít přípravek na čištění okruhu mléka značky Philips CA6705

    Pokud jste vyzkoušeli všechny tyto tipy, ale kávovar Saeco stále nenapěňuje mléko podle očekávání, kontaktujte nás se žádostí o další pomoc.
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.