0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Nemohu připojit holicí strojek Philips k aplikaci GroomTribe

    Zveřejněno dne 5. března 2025
    Pokud se vám nedaří připojit holicí strojek k aplikaci GroomTribe, mohou vám řešení pomoci najít níže uvedené tipy k řešení problémů.

    Doporučujeme, abyste postupovali podle následujících kroků v pořadí, které naleznete níže. Mezi jednotlivými kroky zkontrolujte, jestli se podařilo problém vyřešit. 
    Ujistěte se, že telefon není od holicího strojku vzdálen více než 3 metry. Pokud se telefon nenachází v dosahu 3 metrů, dojde k problémům s připojením. 
    Holicí strojky kompatibilní s aplikací GroomTribe používají Bluetooth verze 4.1 nebo vyšší. Pokud máte správnou verzi Bluetooth, zkuste je vypnout prostřednictvím nastavení telefonu a poté opět zapnout. Ujistěte se, že je holicí strojek zapnutý, a poté zkuste telefon s holicím strojkem znovu spárovat.
    Problémy s připojením může způsobit aktualizace operačního systému telefonu. Chcete-li tento problém vyřešit, resetujte připojení mezi holicím strojkem a aplikací podle níže uvedených kroků:

    1.    Zrušte spárování holicího strojku: Stisknutím vypínače na holicím strojku na 10 sekund odpojte holicí strojek od aplikace. Po úspěšném zrušení párování se na holicím strojku zobrazí symbol Bluetooth.  
    2.    Zrušení spárování telefonu: V telefonu přejděte do „nastavení“ a vyberte možnost Bluetooth. Poté vyberte holicí strojek S7/S9 a zvolte možnost „zapomenout“ nebo „zrušit spárování“. 
    3.    U telefonů se systémem Android se ujistěte, že máte povolena oprávnění k určování polohy nebo oprávnění k blízkým zařízením.
    4.    Pokud se stále objevují problémy s připojením, zkuste provést tvrdý reset. Na 30 sekund stiskněte vypínač na holicím strojku.

    Nyní by mělo být možné holicí strojek s telefonem opět spárovat. Zapněte holicí strojek, aby se při párování aktivovala funkce Bluetooth. Otevřete aplikaci a podle pokynů spusťte proces párování. Navázání spojení může trvat až dvě minuty. 

    Poznámka: Tyto pokyny se mohou u jednotlivých chytrých telefonů lišit. Více informací naleznete v příručce k telefonu.
    Pokud jste změnili telefon nebo pokud byl holicí strojek dříve připojen k jinému telefonu, mohou nastat problémy se spárováním. Doporučujeme zrušit spárování telefonu a zkusit se znovu připojit k holicímu strojku, jak je vysvětleno v části výše. Pokud jste vyzkoušeli výše popsané rady a stále se vám nedaří tento problém vyřešit, kontaktujte nás a získejte další podporu.

    Jako poslední krok zkusme odinstalovat a znovu nainstalovat aplikaci GroomTribe. Postupujte podle níže uvedených pokynů:

    1. Odinstalujte a znovu nainstalujte aplikaci.
    2. Resetujte holicí strojek stisknutím vypínače na holicím strojku po dobu 30 sekund.

    Obraťte se na náš tým péče o zákazníky, kteří vám poskytnou další pomoc.

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.