Nemohu připojit holicí strojek Philips k aplikaci GroomTribe
Zveřejněno dne 5. března 2025
Pokud se vám nedaří připojit holicí strojek k aplikaci GroomTribe, mohou vám řešení pomoci najít níže uvedené tipy k řešení problémů.
Doporučujeme, abyste postupovali podle následujících kroků v pořadí, které naleznete níže. Mezi jednotlivými kroky zkontrolujte, jestli se podařilo problém vyřešit.
Ujistěte se, že telefon není od holicího strojku vzdálen více než 3 metry. Pokud se telefon nenachází v dosahu 3 metrů, dojde k problémům s připojením.
Holicí strojky kompatibilní s aplikací GroomTribe používají Bluetooth verze 4.1 nebo vyšší. Pokud máte správnou verzi Bluetooth, zkuste je vypnout prostřednictvím nastavení telefonu a poté opět zapnout. Ujistěte se, že je holicí strojek zapnutý, a poté zkuste telefon s holicím strojkem znovu spárovat.
Problémy s připojením může způsobit aktualizace operačního systému telefonu. Chcete-li tento problém vyřešit, resetujte připojení mezi holicím strojkem a aplikací podle níže uvedených kroků:
1. Zrušte spárování holicího strojku: Stisknutím vypínače na holicím strojku na 10 sekund odpojte holicí strojek od aplikace. Po úspěšném zrušení párování se na holicím strojku zobrazí symbol Bluetooth. 2. Zrušení spárování telefonu: V telefonu přejděte do „nastavení“ a vyberte možnost Bluetooth. Poté vyberte holicí strojek S7/S9 a zvolte možnost „zapomenout“ nebo „zrušit spárování“. 3. U telefonů se systémem Android se ujistěte, že máte povolena oprávnění k určování polohy nebo oprávnění k blízkým zařízením. 4. Pokud se stále objevují problémy s připojením, zkuste provést tvrdý reset. Na 30 sekund stiskněte vypínač na holicím strojku.
Nyní by mělo být možné holicí strojek s telefonem opět spárovat. Zapněte holicí strojek, aby se při párování aktivovala funkce Bluetooth. Otevřete aplikaci a podle pokynů spusťte proces párování. Navázání spojení může trvat až dvě minuty.
Poznámka: Tyto pokyny se mohou u jednotlivých chytrých telefonů lišit. Více informací naleznete v příručce k telefonu.
Pokud jste změnili telefon nebo pokud byl holicí strojek dříve připojen k jinému telefonu, mohou nastat problémy se spárováním. Doporučujeme zrušit spárování telefonu a zkusit se znovu připojit k holicímu strojku, jak je vysvětleno v části výše. Pokud jste vyzkoušeli výše popsané rady a stále se vám nedaří tento problém vyřešit, kontaktujte nás a získejte další podporu.
Jako poslední krok zkusme odinstalovat a znovu nainstalovat aplikaci GroomTribe. Postupujte podle níže uvedených pokynů:
Odinstalujte a znovu nainstalujte aplikaci.
Resetujte holicí strojek stisknutím vypínače na holicím strojku po dobu 30 sekund.
Obraťte se na náš tým péče o zákazníky, kteří vám poskytnou další pomoc.