• Doprava zdarma na vše

  • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

  • Nákup přímo od Philips

  • Vrácení zboží do 30 dní

1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Výrobky

    Získejte přesně takovou podporu, jakou potřebujete
    Hledáte pro svůj výrobek konkrétní řešení?

    Nedaří se mi připojit kartáček Sonicare 9900 Prestige k aplikaci Sonicare.

    Níže naleznete postupy řešení problémů s připojením kartáčku Sonicare 9900 Prestige k aplikaci Sonicare pro operační systémy iOS a Android. 

    Zařízení se systémem iOS

    Postup připojení:
    • Spusťte aplikaci Sonicare a ujistěte se, že je funkce Bluetooth zapnutá a že má aplikace oprávnění Bluetooth.
    • Přibližte kartáček k telefonu a ujistěte se, že kontrolky na kartáčku svítí (tak, že kartáček uchopíte a zvednete, zapnete/vypnete nebo jej umístíte na nabíječku a následně zase sejmete).
    • V aplikaci zkontrolujte, že je kartáček připojený.

    Pokud se připojení nezdařilo:

    • Přejděte do nastavení telefonu.
      • Vypněte Bluetooth a několik sekund počkejte.
      • Zapnout Bluetooth
      • V aplikaci zkontrolujte, zda jste připojeni.
    Stále nefunguje?
    • Přejděte do nastavení telefonu.
    • Otevřete Bluetooth
    • Klepněte na (i) a u zařízení Philips Sonicare vyberte možnost „Zapomenout toto zařízení“.
    • Umístěte kartáček do původní nabíječky.
    • Restartujte kartáček pomocí tlačítka na těle kartáčku.
    • V průběhu 5 sekund 10krát stiskněte a uvolněte tlačítko napájení, zatímco je kartáček na nabíječce.
    • Pokud byl restart úspěšný, všechny kontrolky na kartáčku se v rychlém sledu postupně rozsvítí.
    • Spusťte aplikaci Sonicare a po vyzvání přijměte žádost o spárování.

    Pokud se vám kartáček stále nedaří připojit, obraťte se na středisko péče o zákazníky.
     

    Zařízení se systémem Android

    Postup připojení:
    • Spusťte aplikaci Sonicare a ujistěte se, že je funkce Bluetooth zapnutá a že má aplikace oprávnění Bluetooth.
    • Přibližte kartáček k telefonu a ujistěte se, že kontrolky na kartáčku svítí (tak, že kartáček uchopíte a zvednete, zapnete/vypnete nebo jej umístíte na nabíječku a následně zase sejmete).
    • V aplikaci zkontrolujte, že je kartáček připojený.

    Pokud se připojení nezdařilo:

    • Přejděte do nastavení telefonu.
      • Vypněte Bluetooth a několik sekund počkejte.
      • Zapnout Bluetooth
      • V aplikaci zkontrolujte, zda jste připojeni.
    Pokud se připojení kartáčku napoprvé nezdařilo, opakujte výše popsaný postup alespoň 7krát.

    Kartáček stále nelze připojit? 
    • Přejděte do nastavení telefonu, najděte seznam zařízení spárovaných pomocí funkce Bluetooth, klepněte na „Philips Sonicare“ a vyberte možnost „Zapomenout“ nebo „Zrušit párování“.
    • Umístěte kartáček do původní nabíječky.
    • Restartujte kartáček pomocí tlačítka na těle kartáčku.
    • V průběhu 5 sekund 10krát stiskněte a uvolněte tlačítko napájení, zatímco je kartáček na nabíječce.
    • Pokud byl restart úspěšný, všechny kontrolky na kartáčku se v rychlém sledu postupně rozsvítí.
    • Spusťte aplikaci Sonicare a po vyzvání přijměte žádost o spárování.
    Pokud se vám kartáček stále nedaří připojit, obraťte se na středisko péče o zákazníky.