• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Na displeji fritézy Philips Airfryer se zobrazují pomlčky nebo chybový kód

    Zveřejněno dne 15. května 2023
    Pokud se fritéza Philips Airfryer nezapíná a na displeji se zobrazují buď blikající pomlčky (----), nebo chybový kód, přečtěte si bližší informace o tomto problému uvedené níže.
    Vaše fritéza Airfryer je v režimu aktualizace firmwaru. Aktualizace může zabrat několik minut a během této doby nelze fritézu používat. Nevypojujte fritézu ze zásuvky, dokud nebude aktualizace hotová.

    Pokud čárky přetrvávají po dlouhou dobu, resetujte zařízení vypojením a opětovným zapojením do zásuvky. Pokud se aktualizace nedokončí, kontaktujte nás.
    E1 nebo 0x1002 
    Vaše fritéza byla nejspíše skladována na chladném místě. 
    Odpojte zařízení od sítě a nechte jej po dobu 30 minut odpočívat, poté jej znovu připojte.
    1. Pokud bylo zařízení skladováno při nízké okolní teplotě, nechte jej po dobu alespoň 30 minut přizpůsobit pokojové teplotě a poté jej znovu připojte.
    2. Pokud se i po připojení na displeji stále zobrazuje chybový kód, kontaktujte nás.

    E2 
    Zadali jste špatné přihlašovací údaje k síti Wi-Fi. Znovu zadejte správné údaje pro přihlášení k síti Wi-Fi. 

    E3 nebo 0x4001 
    Chybná funkce připojení. Zařízení lze dále používat bez funkce připojení, nebo nás můžete kontaktovat.


    E4, E5, E6, E8, E12, 0x1001, 0x3001, 0x3002 nebo 0x3003 
    Vypojte fritézu a znova ji připojte. Pokud se na displeji i nadále objevuje chybový kód, kontaktujte nás.


    E10, 0x9002 
    Fritéza detekovala problém během vaření s programem automatického vaření. 

    Vypojte fritézu ze zásuvky a znovu ji zapojte. Ujistěte se, že jste připojeni k síti Wi-Fi, aby mohla fritéza v případě potřeby provést aktualizaci firmwaru. Restartujte program automatického vaření. 
    Pokud problém přetrvává, kontaktujte nás a napište nám, který program automatického vaření problém způsobuje.

    E11, 0x9003 
    Fritéza byla používána při jiném napětí, než je uvedeno. 
    Vypojte fritézu ze zásuvky a znovu ji zapojte. Použijte jinou zásuvku. Vypojte ze zásuvky další připojená zařízení. 

    Pokud chybový kód nezmizí, kontaktujte nás a požádejte o další pomoc.
    A1
    Jídelní teploměr není do fritézy správně zapojen. Zapojte konec jídelního teploměru do otvoru pro teploměr na displeji fritézy (viz obrázek A1 níže). 
     

    A2
    Měřená teplota pokrmu se zvýšila příliš rychle. K tomu může dojít, pokud není jídelní teploměr správně vložen do jídla. Ze strany vložte dovnitř teploměr a ujistěte se, že špička dosáhne doprostřed nejtlustší části pokrmu (viz obrázek A2 níže). Ujistěte se, že je pokrm alespoň 2 cm tlustý.

    A3
    Teplota pokrmu stoupla příliš pomalu. Jídelní teploměr je v režimu jídelního teploměru zřejmě vložen mimo košík. Vložte jídelní teploměr přímo do pokrmu a umístěte jej do košíku, nebo zvolte režim bez teploměru.

    A4
    Teplota pokrmu klesla. Přihrádka fritézy byla otevřena dříve, než bylo dosaženo cílové teploty. Zavřete přihrádku a počkejte, až vás fritéza upozorní, že bylo vaření dokončeno. 

    A5
    Jídelní teploměr se přehřívá. K tomu dochází, pokud je teploměr vložen do košíku, aniž by se dotýkal pokrmu. Vyjměte jídelní teploměr z košíku, pokud jej zrovna nepoužíváte. 

    Tímto se problém nevyřešil? Obraťte se na nás pro další pomoc.
    Chyby A1 a A2
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.