Pokud výstražná kontrolka bliká oranžově, znamená to, že je třeba vložit/vyměnit a aktivovat vodní filtr AquaClean. Jakmile bude filtr vložen a bude správně pracovat, kontrolka změní barvu na modrou.
Podrobné pokyny k odstranění vodního kamene z přístroje najdete v uživatelské příručce, nebo se můžete podívat na naše instruktážní video níže.
Kontrolka Wi-Fi nesvítí
– Kávovar není připojený k vaší domácí síti Wi-Fi (zatím nebylo provedeno počáteční nastavení sítě Wi-Fi).
– Připojení Wi-Fi přístroje je vypnuté.
– Domácí připojení Wi-Fi nefunguje správně.
– Připojení k vaší domácí síti Wi-Fi se ztratilo, např. protože se změnil domácí router, název sítě nebo heslo Wi-Fi.
– Vzdálenost mezi kávovarem a routerem je příliš velká.
Kontrolka Wi-Fi svítí
– Nastavení Wi-Fi bylo úspěšně dokončeno a kávovar je připojen k domácí síti Wi-Fi.
Kontrolka Wi-Fi zůstává svítit i poté, co byl přístroj vypnut
– Aby bylo možné dostávat aktualizace, musí být modul Wi-Fi dostupný, proto kontrolka Wi-Fi i nadále svítí.
Kontrolka Wi-Fi bliká
– Kávovar je v režimu nastavení během procesu nastavení Wi-Fi. Tlačítka na kávovaru nejsou aktivní.
– V případě, že je přístroj připojený, signalizuje blikající kontrolka, že je kávovar v procesu opětovného připojování k domácí síti Wi-Fi.
– V případě, že je přístroj k síti Wi-Fi připojený, potom pomalu blikající kontrolka signalizuje, že kávovar aktualizuje firmware. Tato aktualizace může několik minut trvat. Během této doby není možné kávovar používat.