• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Výstražná kontrolka na mém kávovaru Philips se nezhasíná

    Zveřejněno dne 16. června 2023
    Pokud na kávovaru Philips svítí a nezhasíná výstražná kontrolka, hledejte řešení na níže uvedeném obrázku.
    Pokud svítí tato výstražná kontrolka, znamená to, že nádržka na vodu je téměř prázdná nebo že nádržka na vodu není na svém místě. 

    Abyste to napravili, nádržku na vodu vyjměte a naplňte ji vodou po značku Max. Nádržku na vodu je nutné zatlačit dostatečně daleko do přístroje, aby kontrolka zhasla.
    Pokud svítí výstražná kontrolka, znamená to, že nádobka na mletou kávu je plná a je třeba ji vyprázdnit. 

    Abyste problém vyřešili, musí být přístroj během vyprazdňování nádobky na mletou kávu ZAPNUTÝ. Vyjměte nádobku na odkapávání a vyprázdněte nádobu na mletou kávu. Umístěte vše zpět do přístroje.
    Pokud svítí tato výstražná kontrolka, znamená to buď, že nádobka na mletou kávu/nádobka na odkapávání není správně umístěna, nebo že jsou otevřená servisní dvířka. 

    Abyste to napravili, vložte nádobku na mletou kávu a nádobku na odkapávání zpět a ujistěte se, že jsou správně umístěny. Vyjměte nádržku na vodu a ujistěte se, zda jsou zavřená servisní dvířka.
    Pokud svítí tato výstražná kontrolka, znamená to, že spařovací jednotka není na svém místě, není správně umístěna nebo je blokována. 

    Napravíte to níže uvedeným postupem:

    1. Přístroj zcela VYPNĚTE
    2. Vyjměte nádržku na vodu a otevřete servisní dvířka
    3. Vyjměte spařovací jednotku a omyjte ji tekoucí vodou. Vložte ji zpět do přístroje tak, aby zaklapla na místo
    4. Zavřete servisní dvířka a nádržku na vodu vložte zpět
    5. Znovu přístroj ZAPNĚTE

    Poznámka: V případě, že jste v nádobce na mletou kávu našli suchou kávu, byla spařovací jednotka přeplněná mletou kávou a kávu uvolnila. Pokud používáte předem namletou kávu, použijte jednu plnou lžíci mleté kávy a nahoře ji zarovnejte.
    Pokud svítí tato výstražná kontrolka, znamená to, že uvnitř přístroje je zachycený vzduch. Vzduch z přístroje uvolníte pomocí následujícího postupu:

    1. Naplňte vodou nádržku na vodu
    2. Pod klasický napěňovač mléka umístěte šálek a stiskněte blikající tlačítko vypínače. Pozor: přístroj začne vypouštět horkou vodu, aby se zbavil vzduchu, který v něm je.  

    Pokud se tím problém nevyřeší, řiďte se následujícím postupem: 

    1. Přístroj VYPNĚTE
    2. Vyprázdněte nádržku na vodu a vyjměte z ní filtr AquaClean (pokud je vložen
    3. Naplňte nádržku pitnou vodou a vložte ji zpět
    4. Přístroj opět ZAPNĚTE a nechte jej zahřát
    5. Zvolte horkou vodu a nechte vytéci 2-3 šálky horké vody
    6. Pokud řešení zabere, vložte filtr AquaClean zpět a znovu nechte vytéci 2–3 šálky horké vody.

    Pokud výstražná kontrolka bliká oranžově, znamená to, že je třeba vložit/vyměnit a aktivovat vodní filtr AquaClean. Jakmile bude filtr vložen a bude správně pracovat, kontrolka změní barvu na modrou. 

     

    Podrobné pokyny k odstranění vodního kamene z přístroje najdete v uživatelské příručce, nebo se můžete podívat na naše instruktážní video níže.

    Pokud svítí tato výstražná kontrolka, znamená to, že je z přístroje potřeba odstranit vodní kámen. 

    Podrobné pokyny k odstranění vodního kamene z přístroje najdete v uživatelské příručce, nebo se můžete podívat na naše instruktážní video níže.
    Pokud svítí všechny výstražné kontrolky, znamená to, že je potřeba přístroj resetovat. Provedete to podle níže uvedených kroků:

    1. VYPNĚTE přístroj a odpojte jej ze sítě
    2. Z nádržky na vodu (je-li vložen) vyjměte vodní filtr AquaClean
    3. Nádržku na vodu naplňte vodou a vložte ji zpět.
    4. Otevřete víko přihrádky na mletou kávu a zkontrolujte, zda není ucpaná mletou kávou. Pokud vidíte, že je ucpaná, vyčistěte ji koncem rukojeti lžíce na kávu
    5. Zařízení opět zapojte do sítě a znovu je zapněte
    6. Zvolte horkou vodu a nechte vytéci 2–3 šálky horké vody.

    Poznámka: Pokud budou kontrolky nadále blikat, je možné, že je přístroj přehřátý. Přístroj VYPNĚTE, počkejte 30 minut a znovu jej ZAPNĚTE. Pokud kontrolky blikají i nadále, obraťte se na středisko péče o zákazníky ve vaší zemi.

    Kontrolka Wi-Fi nesvítí
    – Kávovar není připojený k vaší domácí síti Wi-Fi (zatím nebylo provedeno počáteční nastavení sítě Wi-Fi).
    – Připojení Wi-Fi přístroje je vypnuté.
    – Domácí připojení Wi-Fi nefunguje správně.
    – Připojení k vaší domácí síti Wi-Fi se ztratilo, např. protože se změnil domácí router, název sítě nebo heslo Wi-Fi.
    – Vzdálenost mezi kávovarem a routerem je příliš velká.

    Kontrolka Wi-Fi svítí
    – Nastavení Wi-Fi bylo úspěšně dokončeno a kávovar je připojen k domácí síti Wi-Fi.

    Kontrolka Wi-Fi zůstává svítit i poté, co byl přístroj vypnut
    – Aby bylo možné dostávat aktualizace, musí být modul Wi-Fi dostupný, proto kontrolka Wi-Fi i nadále svítí.

    Kontrolka Wi-Fi bliká
    – Kávovar je v režimu nastavení během procesu nastavení Wi-Fi. Tlačítka na kávovaru nejsou aktivní.
    – V případě, že je přístroj připojený, signalizuje blikající kontrolka, že je kávovar v procesu opětovného připojování k domácí síti Wi-Fi.
    – V případě, že je přístroj k síti Wi-Fi připojený, potom pomalu blikající kontrolka signalizuje, že kávovar aktualizuje firmware. Tato aktualizace může několik minut trvat. Během této doby není možné kávovar používat.

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.