• Doprava zdarma na vše

  • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

  • Nákup přímo od Philips

  • Vrácení zboží do 30 dní

1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Výrobky

    Získejte přesně takovou podporu, jakou potřebujete
    Hledáte pro svůj výrobek konkrétní řešení?

    Můj kávovar Philips/Saeco nenapěňuje dobře mléko

    Může se stát, že kvalita napěnění systému na mléko ve vašem kávovaru Philips/Saeco bude nižší, než jste očekávali. K vyřešení tohoto problému využijte tento výčet možných příčin a řešení.

    Teplota mléka

    Na kvalitu napěnění může mít vliv teplota mléka. Aby byla mléčná pěna dokonalá, doporučujeme vždy použít vychlazené mléko.

    Množství mléka

    Aby se zabránilo nasávání vzduchu a zajistil se dokonalý výsledek napěnění, je důležité použít dost mléka. Zkuste mléčnou pěnu vylepšit zvýšením množství mléka.

    Druh mléka

    Různé druhy mléka mohou způsobit odlišné množství a kvalitu pěny. Doporučujeme použít jeden z následujících druhů mléka:

    • Polotučného kravské mléko
    • Plnotučné kravské mléko
    • Bezlaktózové mléko

    Systém na mléko je znečištěný

    Při použití systému na mléko se vždy ujistěte, zda jsou všechny součásti čisté. Součásti vyčistěte podle informací uvedených v uživatelské příručce.

    Poznámka: Do myčky na nádobí je vhodný pouze systém na mléko LatteGo. Ostatní systémy na mléko, jako například karafy na mléko, v myčce umývat nelze.

    V případě, že žádný z výše uvedených postupů nefunguje, se na nás obraťte a zajistíme vám další pomoc.

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.