• Doprava zdarma na vše

  • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

  • Nákup přímo od Philips

  • Vrácení zboží do 30 dní

1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Získejte přesně takovou podporu, jakou potřebujete
    Hledáte pro svůj výrobek konkrétní řešení?

    Můj kávovar zobrazuje zprávu „vyprázdnit nádobu na mletou kávu“, ale ta je již prázdná

    Zobrazuje váš kávovar Philips/Saeco zprávu „vyprázdnit nádobu na mletou kávu“? Ale přitom je nádoba na mletou kávu prázdná? To můžete snadno vyřešit sami.

    Nádoba na mletou kávu byla umístěna zpět příliš rychle

    Počkejte přibližně 5 sekund, než umístíte nádobu na mletou kávu zpět. Tím se počítadlo namleté kávy resetuje na nulu.

    Přístroj byl vypnutý

    Nádobu na mletou kávu vyprazdňujte pouze tehdy, když je kávovar Philips/Saeco zapnutý. Tím umožníte resetování počítadla namleté kávy.

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.