• Doprava zdarma na vše

  • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

  • Nákup přímo od Philips

  • Vrácení zboží do 30 dní

1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Získejte přesně takovou podporu, jakou potřebujete
    Hledáte pro svůj výrobek konkrétní řešení?

    Můj kávovar Philips zobrazuje zprávu „Vyprázdněte přihrádku na mletou kávu“, ale ta je již prázdná

    Aktualizováno dne 13 July 2022

    Pokud kávovar Philips ukazuje, že je potřeba vyprázdnit přihrádku na kávová zrna, i když je přihrádka prázdná, je potřeba resetovat počítadlo namleté kávy. Níže se dočtete, jak resetování provést.

    Chvilku vyčkejte, než umístíte přihrádku na mletou kávu zpět

    Přihrádku na kávová zrna umístěte zpět do kávovaru až po přibližně 5 vteřinách. Tím se počítadlo namleté kávy resetuje na nulu.

    Ujistěte se, že je kávovar ZAPNUTÝ

    Nejprve kávovar Philips ZAPNĚTE a poté vyprázdněte přihrádku na kávová zrna. Tím umožníte kávovaru resetovat počítadlo namleté kávy.


    Nevyřešil tento postup váš problém? Obraťte se na nás pro další pomoc.  

    Články s referencemi

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.