• Doprava zdarma na vše

  • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

  • Nákup přímo od Philips

  • Vrácení zboží do 30 dní

1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Výrobky

    Získejte přesně takovou podporu, jakou potřebujete
    Hledáte pro svůj výrobek konkrétní řešení?

    U kuchyňského robotu Philips mi nefunguje mixér

    Pokud vám u kuchyňského robotu Philips nefunguje mixér, zde zjistíte, jak problém vyřešit.

    Mixér není správně sestavený

    Pokud není mixér správně sestavený, nemusí se uvolnit/odemknout vestavěný bezpečnostní zámek a mixér nebude fungovat.

    Abyste mixér sestavili správně, postupujte následovně:

    1) Našroubujte nožovou jednotku do nádoby mixéru.

    2) Položte nádobu mixéru na motorovou jednotku a otočením po směru hodinových ručiček ji upevněte.

    3) Když bude nádoba správně upevněná, ucítíte nebo uslyšíte zacvaknutí. Poté se vestavěný bezpečnostní zámek odemkne.

    Žebro vespod nádoby je rozbité

    Žebro vespod nádoby nemůže uvolnit bezpečnostní zámek na motorové jednotce, protože je rozbité.

    Zakupte si z našeho internetového obchodu novou nádobu (CP9099).

    Bezpečnostní zámek na motorové jednotce je poškozený

    Nádoba nemůže uvolnit bezpečnostní zámek na motorové jednotce, protože je poškozený.

    Doporučujeme, abyste pro vyřešení problému kontaktovali péči o zákazníky společnosti Philips