• Doprava zdarma na vše

  • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

  • Nákup přímo od Philips

  • Vrácení zboží do 30 dní

1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Výrobky

    Získejte přesně takovou podporu, jakou potřebujete
    Hledáte pro svůj výrobek konkrétní řešení?

    Můj kávovar Philips/Saeco se nezapíná.

    Pokud se kávovar Philips/Saeco nezapíná, přečtěte si níže možné příčiny a řešení, s jejichž pomocí můžete problém sami napravit.

    Hlavní vypínač na zadní straně přístroje není v poloze ZAPNUTO.

    Většina našich kávovarů Philips/Saeco je vybavena vypínačem, kterým je lze ZAPNOUT a VYPNOUT. Nachází se na zadní straně přístroje. Když chcete přístroj použít, musí být vypínač v poloze ZAPNUTO.

    Napájecí kabel není správně připojen.

    Ujistěte se, zda je napájecí kabel řádně zapojen do přístroje a do funkční elektrické zásuvky. Pokud přístroj stále nefunguje, zkuste jinou elektrickou zásuvku.

    Pokud problémy s kávovarem přetrvají, obraťte se na nás a zajistíme další pomoc.

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.