• Doprava zdarma na vše

  • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

  • Nákup přímo od Philips

  • Vrácení zboží do 30 dní

1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Výrobky

    Získejte přesně takovou podporu, jakou potřebujete
    Hledáte pro svůj výrobek konkrétní řešení?

    Můj kartáček Philips Sonicare vydává hlasitý zvuk

    Kartáček Philips Sonicare vykoná za minutu mnoho čistících pohybů. To je spojeno se zvukem. Přesvědčte se, že zubní kartáček Sonicare není rozbitý.

    Play Pause

    Ruční a elektrické kartáčky

    Pokud jste zvyklí na ruční zubní kartáček, můžou vám zvuk a vibrace kartáčku Philips Sonicare připadat neobvyklé. Abyste se ujistili, že vše funguje normálně, můžete zkontrolovat několik věcí.

    S hlavicí kartáčku a bez hlavice kartáčku

    Úroveň zvuku těla kartáčku Sonicare testujte bez připojené hlavice kartáčku. Pokud je tělo kartáčku Sonicare bez připojené hlavice kartáčku výrazně hlučnější, obraťte se na středisko péče o zákazníky společnosti Philips pro další odstranění potíží.

    Je hlavice kartáčku řádně umístěna?

    Ujistěte se, že je hlavice kartáčku řádně upevněná a že není uvolněná nebo nestabilní.

    Sejměte cestovní kryt

    Zkontrolujte, zda je plastový cestovní kryt odstraněn z hlavice kartáčku.

    Padělané hlavice kartáčku

    Padělané hlavice kartáčků mohou při použití s tělem kartáčku Philips Sonicare vytvářet větší hluk. Doporučujeme používat originální hlavice kartáčků Philips Sonicare.

    Po 3 měsících používání vyměňte hlavici kartáčku

    Jak se hlavice kartáčku opotřebovávají, mohou vytvářet více hluku. Tělo kartáčku, které vydává hluk, může značit, že je čas vyměnit hlavici kartáčku. Ujistěte se, že používáte pouze originální hlavice kartáčku Philips.

    Pokud se výměnou hlavice kartáčku problém nevyřešil, obraťte se na středisko péče o zákazníky společnosti Philips.